crosworth Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Får opp en feilmelding ved installasjon av Nvidia GeForce 7900GS. Maskinen kortet skal inn i er en Dell Diemensjon 5000. Kortet er testet i en annen PC og fungerte der så kortet er iorden. Problemene oppstod når jeg skulle bytte fra 7600GS til 7900GS. Avinstallerte drivere osv. før jeg byttet kort. Installerer så driverne for 7900GS kortet og får feilmeldingen som du ser på vedlagt bilde. NOEN som kan hjelp meg her? Hvilke parameter er galt? Hva betyr den meldingen? Hvordan få installer kortet slik at det fungerer? Lenke til kommentar
crosworth Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 INGEN??!?!?!?!?!! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har du husket å sette i den ekstra strømpluggen på skjermkortet? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 en annen ting du kan gjøre er å sette i det gamle kortet, legge inn driverene og så bytte kort. de bruker nemlig samme driver, så det er unødvendig å gjøre som du har gjort. eneste er at du kanskje må autodetekte kortet med drivern, men jeg tror dette kanskje kan løse problemet Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Gå til nvidia.com og last ned de nyeste driverene derfra Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 ikke bruk windows innstaller bruk nvidia driveren Lenke til kommentar
crosworth Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 - samma feilen når jeg setter inn det gamle kortet også. - har husket den strømpluggen ja. - har prøvd nyeste drivere også. - har prøvd både med og uten windows installer. ingen av disse har løst problemet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 kjørt drivercleaner? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Prøv å oppdater bios på hovedkort. Lenke til kommentar
crosworth Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Har prøvd drivercleaner uten hell.. Har ikke prøvd å oppdatere bios.. Det skal prøves! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har prøvd drivercleaner uten hell..Har ikke prøvd å oppdatere bios.. Det skal prøves! 7609204[/snapback] Få høre hvordan det går da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå