Falk_75 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er directors cut du har sett? den er en god del blodigere en den andre versjonen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 har bare sett DC og syns den er tam, litt nærmere braveheart hadde gjort seg, men filmen er laget for fortiser og ikke oss andre Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Flesh and Blood (1985) Conan the Barbarian (1982) Conan the Destroyer (1984) Red Sonja (1985) The Sword and the Sorcerer (1982) Deathstalker (1983) Deathstalker II (1987) The Beastmaster (1982) Ikke alt som er like bra menmen, ihvertfall noe å bryne seg på :-D (Ikke reelt sett middelalderen, mer fantasy og middelearth stil) Endret 31. desember 2006 av Kosmo Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Den aller beste og med ekstremt god middelalderstemning har fremdeles ikke blitt nevnt. The Name of the Rose. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Syns The Princess Bride er fet underholding jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Når det gjelder jeanne D'Arc film, foretrekker jeg denne versjonen Vil nevne Druids også. Enig i at den ikke er det helt store, men ikke så dårlig som mange vil ha det til. Attila er heller ikke helt borte.. Edit: Så noen klipp fra "King Arthur", det der kvinnfolket som var sånn en veldig slosskjempe virket rett ut for dumt og unaturlig. Tror jeg står over den der Endret 21. januar 2007 av groenn Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 BraveheartThe Passion of Joan of Arc (kanske ikke helt din gate menneh) Henry V (1989) 7560305[/snapback] Henry V har ikke akkurat store slag osv.. Jeg likte den ikke så godt ihvertfall. sikkertr fordi den retter seg mot teater. Jeg tror ikke trådstarter, som "ELSKER" ringenes herre vil komme til å like den. Men Braveheart derimot er en, og kanskje King Arthur også (jeg synes den suger ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 BraveheartThe Passion of Joan of Arc (kanske ikke helt din gate menneh) Henry V (1989) 7560305[/snapback] Henry V har ikke akkurat store slag osv.. Jeg likte den ikke så godt ihvertfall. sikkertr fordi den retter seg mot teater. Jeg tror ikke trådstarter, som "ELSKER" ringenes herre vil komme til å like den. Men Braveheart derimot er en, og kanskje King Arthur også (jeg synes den suger ) 7777973[/snapback] Jepp, prøver å bare å prakke på folk gode middelalderfilmer imotsetning til herk som King Arthur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå