phewBAR Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kjapt spørsmål her! Bror min har fått en Wii i julegave av gamlingene, tenkte jeg skulle kjøpe Zelda til han i gave fra meg, men det er ikke mulig å finne noe sted! Så var på Elkjøp å plukket med meg Super Mario Sunshine (GC). Så sitter jeg her å tenker, kontroller...! Må man ha classic kontrolleren for å spille, eller går det med Wiimote'n? Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Du må ha GC-kontroll tror jeg. edit: Her har du en fin oversikt over kontrollerne: http://wii-fan.net/nyheter/hvilken-kontroller-gjor-hva.html Endret 23. desember 2006 av Dinex Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Du må ha GC-kontroll tror jeg. 7560269[/snapback] Ah, F... Da får jeg dra å bytte i morgen, se om jeg skal plukke med meg Super Monkey Ball istedet.. Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Eller så kan du jo bare kjøpe en GC-kontroller i tillegg. Bør vel være mulig å skaffe ganske billig nå. Og da har man en kontroller til VC-spill også. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Super Monkey Ball er å anbefalle, er mnage bra minigames og så klart en del ikke fult så bra Singel playeren er gøy og utforderene. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Clas Ohlson har en billig CG kontroll. http://www.clasohlson.no/Product/Category....7;251849;251226 Anbefaler og kjøpe GC kontroll da man kan spiille Vc spill også med den. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Strengt tatt trenger du IKKE GC-kontroller for å spille VC spill. Syntes Wiimoten var mye mer naturlig å spille Sonic på f.eks (holdes da horisontalt i nevene). Men man må ha GC-kontroller til GC-spill, ja. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Funker ikke classic controller til GC spillene og da? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nope til GC må man ha GC kontrollere Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hmm.. okey.. good thing søster har en gc stående hjemme ^^ Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Eg er flau av å måtte innrømme at eg synes det nye mario spelet som kjem ser litt morosamt ut. Vakjen so seint Sjoko? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå