Gå til innhold

Banshee i Halo

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte Halo på Expert for en hundrelapp i dag, tenkte å spille multiplayer på LAN eller internett. I den forbindelse lurer jeg på hvordan jeg kan få Banshee (fly) med på egen server dersom den ikke egentlig finnes i banen fra før? Den er nesten alltid med når jeg spiller f.eks. Blood Gulch på internett, men jeg finner ikke noen instillinger for dette når jeg skal lage server selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Kjøpte Halo på Expert for en hundrelapp i dag, tenkte å spille multiplayer på LAN eller internett. I den forbindelse lurer jeg på hvordan jeg kan få Banshee (fly) med på egen server dersom den ikke egentlig finnes i banen fra før? Den er nesten alltid med når jeg spiller f.eks. Blood Gulch på internett, men jeg finner ikke noen instillinger for dette når jeg skal lage server selv.

7560131[/snapback]

OW, Avinstallerte det for akkurat 5 minutter siden :hrm:

Husker ikke hva menyen heter, men når du lager serveren er det en eller annen "custom" eller no..

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Hvis du skal hoste med banshee's på mapet, så går du inn på multiplayer, og deretter edit gametypes. Create en ny en, sånn at du ikke ødelegger de andre. Det vil da komme fram en ny meny, og da velger du vehicle options. For å få tatt med banshee, velge enten banshee eller custom. Antallet på bansheer kan du bestemme selv på custom. Deretter lagrer du den.

Når du da hoster, etter at du har velgt map, spør det hvilken gametype du vil bruke. Trykk pila til venstre for dafult, og da skal du komme til custom. Der kan du velge den du selv har lagd.

Ha det gøy, og god jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...