Gå til innhold

hva gjør jeg feil med BG og honor?

Anbefalte innlegg

Og du burde kanskje lese innlegget før du kommer med slike teite kommentarer, han sier at de begge var samme lvl og at han reporta det til gm som svarte at det var en kjent bug. Les hele innlegget neste gang, ikke bare første ordet...

7642834[/snapback]

Og trådstarter er ikke lvl 60, noe som gjør at svaret hans er riktig.

7646830[/snapback]

Nok til at vi snakker en 90% reduksjon i honour mottatt?

Beklager, men dette blir bare antagelser fra deres side, antagelser om at "dette er riktig".

Fakta er at det er mange buger ute i forbindelse med honour gain, og man skal ikke se bort i fra at det gjelder i dette tilfellet også.

Mitt tips: Send en ticket til GM og spør om hva som er fakta og hva som ikke er.

Tar deg sannsynligvis ikke lang tid, og du finner i det minste ut hvordan ståa er for din del.

7646863[/snapback]

vell, jeg gjorde et par runder wsg når det var double honor weekend der på lvl 32.

Et win var knapt mer enn 50 honor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og du burde kanskje lese innlegget før du kommer med slike teite kommentarer, han sier at de begge var samme lvl og at han reporta det til gm som svarte at det var en kjent bug. Les hele innlegget neste gang, ikke bare første ordet...

7642834[/snapback]

Nope, han konstaterte bare at det hele var en bug sin feil.

l2read?

Lenke til kommentar

Huffda, noen som ikke har vært level 10-39 i BG i det siste?

Som level 34 får jeg aldri mer enn 2 honor for en kill. Og det er også sjeldent, 80-85% av tiden får jeg bare 1 honor. En runde non-weekend WSG er vel på rundt 42 bonus honor, hvis du vinner og du er med fra starten, hvis du vinner da selvfølgelig. En cap tror jeg er på rundt 12 honor, så litt ekstra for å vinne.

Har vel runndt 1 dag played i BG med han her, mye av det i 10-19 og 20-29, og jeg har vel tjent rundt 3k honor. Vunnet 95% av rundene også da..

Så ikke kom med utsagn som "det de andre sier er bare tull, fordi jeg vet bedre" når du egentlig ikke vet det.

Er han over level 40, ville jeg begynt å stusse litt på hvorfor han fikk så lite honor. Kanskje om han har spilt i 30-39 bracketen også, men under 30 skal du ikke se bort fra at alt fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
Så ikke kom med utsagn som "det de andre sier er bare tull, fordi jeg vet bedre" når du egentlig ikke vet det.

Er han over level 40, ville jeg begynt å stusse litt på hvorfor han fikk så lite honor.

7649824[/snapback]

Level 52.

Derfor begynner varselklokkene å ringe hos meg, nettopp fordi 10 timer visstnok bare har gitt 900 honour i resultat.

Lenke til kommentar

Er han over level 40, ville jeg begynt å stusse litt på hvorfor han fikk så lite honor.

7649824[/snapback]

Level 52.

Derfor begynner varselklokkene å ringe hos meg, nettopp fordi 10 timer visstnok bare har gitt 900 honour i resultat.

7650279[/snapback]

Er vel 83% av level 60 honor man får om jeg ikke husker veldig feil i den BG'en, så er vel egentlig win/lose avhengig..

Selv hamstrer jeg honor ved å levle i AV ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...