Gå til innhold

hva gjør jeg feil med BG og honor?


Anbefalte innlegg

Kjørte en full dag med BG, nærmere bestemt AB og WG. Dvs at jeg i dag har spilt i BG i ca 10 timer. Da dagen nærmet seg slutten hadde jeg et estimert honor for dagen på 997 points (da etter 520 kills omtrent). Jeg tenkte "dette må da være lite så wins blir vel lagt på etterpå", men NEIDA. Da den faktiske utregningen fant sted fikk jeg bare 800 honor.

 

Litt mer info: I løpet av dagen har jeg tjent omtrent 40 AB marks og 40 WG marks. Så og si alle rundene er blitt vunnet og jeg har ligget på top5 innen både kills, dmg done og finishing blows så og si alle rundene. Så hva gjør jeg galt? Ser enkelte andre får MER honor i løpet av en dag med bare 50 kills o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig!

 

Jeg PvPet litt idag, 61 honour kills og 846 honour.

 

*shrug*

7560007[/snapback]

 

Hm, akkurat begynnt å spille litt igjen etter en pause. PvPa litt fikk 344 hounor for 66 kills er 60 gjorde det på 3 Ab vant 1 av de.

 

Er dette solo kills?

 

ikke helt fått med meg hvordan den nye PvP systemet fungerer.

Lenke til kommentar

Man får mindre honor pr. kill og fra bonus honor på lavere lvl, det sier seg selv. Det er bare å se på scoreboard i bg`en...

 

Antall kills er alle kills du får, enten du selv har drept de eller om du har vært i gruppe og folk har bli drept rundt deg.

 

Mesteparten av honoren kommer fra bonus honor i bg`ene. Hadde i dag 95 kills, har vel spilt en 6-7 AV matcher. Endte opp med 2500 honor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjørte en full dag med BG, nærmere bestemt AB og WG. Dvs at jeg i dag har spilt i BG i ca 10 timer. Da dagen nærmet seg slutten hadde jeg et estimert honor for dagen på 997 points (da etter 520 kills omtrent). Jeg tenkte "dette må da være lite så wins blir vel lagt på etterpå", men NEIDA. Da den faktiske utregningen fant sted fikk jeg bare 800 honor.

 

Litt mer info: I løpet av dagen har jeg tjent omtrent 40 AB marks og 40 WG marks. Så og si alle rundene er blitt vunnet og jeg har ligget på top5 innen både kills, dmg done og finishing blows så og si alle rundene. Så hva gjør jeg galt? Ser enkelte andre får MER honor i løpet av en dag med bare 50 kills o.l.

7559982[/snapback]

 

Bug.

Jeg var ganske forbanna på dette sjøl før juletider, da jeg og en kamerat stort sett hadde kjørt BG sammen hele dagen, og han endte opp med mer enn dobbelt så mye honour som meg, selv om vi fikk omtrentlig det samme i HK.

 

Han rodde i land rundt 4000, selv fikk jeg 1800.

 

Tok kontakt med GM, og de fortalte meg at det var en bug de visste om, og at de skulle forsøke å gi tilbake "tapt" honour til de det gjaldt.

Med andre ord gjør du ikke noe galt, og de som hevder det vet "hvorfor" (latskap, lavt level, you name it) har rett og slett ikke hatt peiling til nå.

Det er en bug, og hvis du fikk 800 honour etter 10 timer, så er du også ramma av den.

Lenke til kommentar
Kjørte en full dag med BG, nærmere bestemt AB og WG. Dvs at jeg i dag har spilt i BG i ca 10 timer. Da dagen nærmet seg slutten hadde jeg et estimert honor for dagen på 997 points (da etter 520 kills omtrent). Jeg tenkte "dette må da være lite så wins blir vel lagt på etterpå", men NEIDA. Da den faktiske utregningen fant sted fikk jeg bare 800 honor.

 

Litt mer info: I løpet av dagen har jeg tjent omtrent 40 AB marks og 40 WG marks. Så og si alle rundene er blitt vunnet og jeg har ligget på top5 innen både kills, dmg done og finishing blows så og si alle rundene. Så hva gjør jeg galt? Ser enkelte andre får MER honor i løpet av en dag med bare 50 kills o.l.

7559982[/snapback]

 

Bug.

Jeg var ganske forbanna på dette sjøl før juletider, da jeg og en kamerat stort sett hadde kjørt BG sammen hele dagen, og han endte opp med mer enn dobbelt så mye honour som meg, selv om vi fikk omtrentlig det samme i HK.

 

Han rodde i land rundt 4000, selv fikk jeg 1800.

 

Tok kontakt med GM, og de fortalte meg at det var en bug de visste om, og at de skulle forsøke å gi tilbake "tapt" honour til de det gjaldt.

Med andre ord gjør du ikke noe galt, og de som hevder det vet "hvorfor" (latskap, lavt level, you name it) har rett og slett ikke hatt peiling til nå.

Det er en bug, og hvis du fikk 800 honour etter 10 timer, så er du også ramma av den.

7640402[/snapback]

 

Det er intet mindre enn fakta at du får mindre honor på lavere level. Hvorfor tror du wsg rewards på lvl 18 koster mindre enn de på lvl 58? Fordi du tjener en brøkdel pr kill i forhold til lvl 58. Er ikke verre å levle en alt opp til level 10, gå inn i wsg, og se hvor mye honor du får pr. kill og hvor mye bonus honor du får når du vinner en runde. Du min venn, har ikke peiling.

Lenke til kommentar
Og du burde kanskje lese innlegget før du kommer med slike teite kommentarer, han sier at de begge var samme lvl og at han reporta det til gm som svarte at det var en kjent bug. Les hele innlegget neste gang, ikke bare første ordet...

7642834[/snapback]

 

Og trådstarter er ikke lvl 60, noe som gjør at svaret hans er riktig.

Lenke til kommentar
Og du burde kanskje lese innlegget før du kommer med slike teite kommentarer, han sier at de begge var samme lvl og at han reporta det til gm som svarte at det var en kjent bug. Les hele innlegget neste gang, ikke bare første ordet...

7642834[/snapback]

 

Og trådstarter er ikke lvl 60, noe som gjør at svaret hans er riktig.

7646830[/snapback]

 

Nok til at vi snakker en 90% reduksjon i honour mottatt?

Beklager, men dette blir bare antagelser fra deres side, antagelser om at "dette er riktig".

Fakta er at det er mange buger ute i forbindelse med honour gain, og man skal ikke se bort i fra at det gjelder i dette tilfellet også.

 

Mitt tips: Send en ticket til GM og spør om hva som er fakta og hva som ikke er.

Tar deg sannsynligvis ikke lang tid, og du finner i det minste ut hvordan ståa er for din del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...