Gå til innhold

Best new console in 2006 is PS3

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Skal spille Wii jeg og når brodern får den, men noe som er sikkert at bare Wii hadde fort blitt kjedelig. Men det er bare min mening.

7559888[/snapback]

Bare Wii ville ha blitt kjedelig? Hvorfor?

7562301[/snapback]

Jeg ser hvertfall for meg wii som en konsoll jeg blir lei av å spille på alene. Når jeg spiller så spiller jeg for å slappe av og koble av litt, og ikke for å veive rundt med en kontroll i løse lufta. Men på multiplayer delen, er sikkert wii helt konge, det tviler jeg ikke på! men siden jeg for det meste spiller alene så tror også jeg at den kan bli kjedelig i lengden...

Har fått inntrykk av dette hos andre kammerater som har wii. Kjempe gøy å spille sammen med andre, men blir fort lei alene...

Endret av RegRot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wii får ikke Final Fantasy XIII og VS XIII.

7564301[/snapback]

Det vet du ikke, og du vet jo uansett ikke om FF for PS3 blir bedre enn den på Wii hvis det blir en annen. Uansett så får nok Wii FF, siden Square Enix og Nintendo har blitt gullvenner.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Jeg ser hvertfall for meg wii som en konsoll jeg blir lei av å spille på alene. Når jeg spiller så spiller jeg for å slappe av og koble av litt, og ikke for å veive rundt med en kontroll i løse lufta.

7564277[/snapback]

Du trenger ikke stå å veive som en gal for å spille Wii heller da ;)
Lenke til kommentar

Når det gjeld Final Fantasy, som eg er ein stor fan av, er det etter mi meining først og fremst hovudserien som tel. So langt har eg ikkje høyrt noko om at nummer 13 kjem til Wii, og inntil eg gjer det, antek eg at det fortsatt er Playstation-eksklusivt.

Kay

Lenke til kommentar
Playstation 3 er jeg foreløpig skuffet over, potensialet er selvfølgelig der, men man skal ikke bedømme en konsoll på grunnlag av hva den kanskje tilbyr om et halvt år.

7564217[/snapback]

Riktig, og det er akkurat det IGN også har gjort, de har tatt utgangspunkt i at PS3 "helt sikkert kommer til å få masse gode spill". Spillene som kommer i fremtiden som enda ikke er anmeldt burde vel strengt tatt ikke fått være lov å ta med i betraktningen burde de, de kan nevnes som en liten sidekommentar men at de skal trekke opp et produkt som egentlig har hatt en elendig lansering til å få det til å virke som årets hit?

Lenke til kommentar
Ja, og en spesial utviklet grafikk motor som er laget kun til ps3, vil nok bli mye arbeid å gjøre om til å kjøre på Wii også. Det vil kanskje komme final fantasy til wii men hovedserien vil nok fortsette på ps3.

7564541[/snapback]

Ikke bare kanskje, men det VIL :) Men hovedserien vil nok ikke dukke opp med det første

Lenke til kommentar
vil påstå at lauch tittelene til 360'n ikke var så mye å skryte av. eneste var vel pgr 3 som jeg likte av de.

7560506[/snapback]

Personlig var jeg ganske fornøyd med lanseringstitlene i fjor, og kan ikke begripe at noen syntes dette var dårlig.

- PDZ (PD veteran)

- Kameo (Rare er bare best)

- PGR3 (Runna PGR2 på 200 timer :blush: PGR1 var for vanskelig for meg, men spilte det mye.)

- CoD2 (Ble overrasket over hvor spillbart dette var, veldig fornøyelig)

- Condemned (Dette ble jeg veldig oppslukt i)

Men ellers var det dårlig ja...

Lenke til kommentar
Skal spille Wii jeg og når brodern får den, men noe som er sikkert at bare Wii hadde fort blitt kjedelig. Men det er bare min mening.

7559888[/snapback]

Bare Wii ville ha blitt kjedelig? Hvorfor?

7562301[/snapback]

Jeg ser hvertfall for meg wii som en konsoll jeg blir lei av å spille på alene. Når jeg spiller så spiller jeg for å slappe av og koble av litt, og ikke for å veive rundt med en kontroll i løse lufta. Men på multiplayer delen, er sikkert wii helt konge, det tviler jeg ikke på! men siden jeg for det meste spiller alene så tror også jeg at den kan bli kjedelig i lengden...

Har fått inntrykk av dette hos andre kammerater som har wii. Kjempe gøy å spille sammen med andre, men blir fort lei alene...

7564277[/snapback]

Det blir helt feil å dra slike slutninger uten å ha prøvd å satt deg ned med et single-player-spill på Wii.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Det blir helt feil å dra slike slutninger uten å ha prøvd å satt deg ned med et single-player-spill på Wii.

7569201[/snapback]

Det er uansett hans problem. Er man negativt innstilt så skal det godt gjøres å la seg overbevise. Det er bare naturlig! Personlig syns jeg det var glimrende å spille Zelda singleplayer, slapp til og med å veive som en galing :D

tennisen er jo et kapittel for seg, morsommere multiplayer fins ikke

Lenke til kommentar

7569201[/snapback]

Det er uansett hans problem. Er man negativt innstilt så skal det godt gjøres å la seg overbevise. Det er bare naturlig!

7569756[/snapback]

Jepp, enig med deg der du. Men akkurat det at folk på forhånf forutsier sin reaksjon på Wii uten å ha prøvd den, irriterer meg gang på gang. :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor Wii blir sett på som en vinner her. Jeg mener hvor lei tror du ikke folk er etter 3 måneder med plastkloss-veiving?,

Let's face it, Det er en overpriset Gamecube + en fancy Arcade-controller. 480p er ikke all verden heller.

PS3 ser jeg at er den kraftigste konsollen, og kommer til å være moddere og hackere sin favoritt, akkurat som PSP'n er. DSLite og 360 kommer til å selge til "mannen i gata", mens PSP og PS3 er for den som vil litt mer enn å bare løpe rundt å skyte monstre/aliens/bad-guys i evig tid. PS3 kommer til å være for de som vil ha media-center osv. tenkt deg når Linux på PS3 har modnet, og folk har koblet HD-DVD-spilleren til 360 på PS3. Bluray og HD-DVD på samme maskin. Sweeet.

'Just shoot me'

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor Wii blir sett på som en vinner her. Jeg mener hvor lei tror du ikke folk er etter 3 måneder med plastkloss-veiving?,

Let's face it, Det er en overpriset Gamecube + en fancy Arcade-controller. 480p er ikke all verden heller.

PS3 ser jeg at er den kraftigste konsollen, og kommer til å være moddere og hackere sin favoritt, akkurat som PSP'n er. DSLite og 360 kommer til å selge til "mannen i gata", mens PSP og PS3 er for den som vil litt mer enn å bare løpe rundt å skyte monstre/aliens/bad-guys i evig tid. PS3 kommer til å være for de som vil ha media-center osv. tenkt deg når Linux på PS3 har modnet, og folk har koblet HD-DVD-spilleren til 360 på PS3. Bluray og HD-DVD på samme maskin. Sweeet.

'Just shoot me'

7572279[/snapback]

Er jo litt ironisk at det er dette stempelet PS2 har i panna da. (Krigsspill, sinstar og sportspill.) Godt mulig at PS3 blir hackernes favoritt, men det er ikke hackerne som pleier å være den største kundegruppa da. Noe Sony kommer til å merke på pungen, hvis mannen i gata ikke bryr seg om PS3.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor Wii blir sett på som en vinner her. Jeg mener hvor lei tror du ikke folk er etter 3 måneder med plastkloss-veiving?

7572279[/snapback]

Omtrent like lei som man er etter 3 måneder med button-mashing kanskje? Jeg har nå ihvertfall spilt med kjedelige knapper i endel år. Tror jeg skal overleve et par år med akselerometre uten å plutselig gå lei.

De som er så sinnsykt interesserte i et mediasenter har det allerede. Trenger ingen PS3 for å ha et mediasenter kobla opp til HDTV'en sin. Jeg har ihvertfall klart å få til dette uten en PS3 merkelig nok.

Lenke til kommentar

'Just shoot me'

7572279[/snapback]

Det er enda ikke avklart at PS 3 rent teknisk er den kraftigste konsollen...

Lenke til kommentar

'Just shoot me'

7572279[/snapback]

Jeg lo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...