Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finne tegn på at en jente "liker" deg


Gjest gutt18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som mange jenter har forskjellige metoder å få hva de "vill" ha...

 

Man har jo de som vill at guttene skal ta initiativ og de som er mer fram på, som jeg liker best :)

 

Men hvordan vet du om en jente liker deg når man får forskjellige signaler...

 

En jente i klassen, har bare gått i klasse sammen noen måneder, hun sier: hei til meg så og si hver gang vi møtes eller jeg sier Hei, og hun smiler til meg hver gang jeg ser på henne, når jeg snakker med andre og jeg f.eks snakker om russe-kro så bryter hun plutselig inn i samtalen og spør om jeg skal og om jeg skal kle meg ut osv, men hun spør ikke han ved siden av meg... kan det bety noe?? eller er det bare hun som er nyskjerrig og vennlig...!!??

 

og når jeg møtte henne på russe-kro nå sist får jeg en klem med en gang... men så i det en annen i klassen kommer bort... så får han ikke noen klem..

 

 

Hun er litt lik meg i noen tilfeller: hun er et konkurranse menneske, hun trener mye, hun er litt lat av og til, for å nevne noe....

 

 

Men så er det også sånn at hun virker litt tilbake holdende... Jeg har ikke tatt noe særlig ordentlig kontakt med henne før i det siste... men jeg har ikke fått så mye ut av henne. Så det virker mer som hun ikke er innteressert noen ganger også... så jeg vet ikke hva jeg burde gjøre...!!

Hadde vært fint om noen kunne gi meg noe info/tips om hva jeg burde gjøre..!

Lenke til kommentar
Erfarer at tegn hos en jente kan skape litt hodebry innimellom. Får jo en masse koselige tegn fra jenta jeg liker, mange som varmer ved hjerte-rota også. Men slikt som spørsmålet om hvorvidt personen også er en like åpen og varm person til andre på (nesten) samme viset kan lett still spørsmålstegn ved ting. I hvertfall når det er en ganske fundamental egenskap. Men det er vel slikt man ikke skal henge seg for mye opp i.

 

Når det kommer til snakket om å hilse i msn, tror jeg mange faktorer virker inn. Slikt som alder og personligheter. Uredde, stormforelskede fjortisser kan vel fort prøve å være så frempå og aktive rundt de, de liker for å få/vise oppmerksomhet osv.

I mitt tilfelle har det altid vært slik at vi nesten aldri snakker på msn før utpå kvelden, hvor vi til gjengeld da fort ender opp med sitte til langt på natt. Det har også oppstått en slags balanse rundt hvem som kontakter den andre først, noe som føles veldig greit. Må egentlig si meg enig med andre om at det å være den som tar kontakt hele tiden ofte får en til å føle seg som den desperate, og at dette også kan oppfattes slik av den andre(tenker man i hvertfall).

 

Enkelte tegn kan være enkle å fange opp og tolke, andre ting kommer kanskje mer ann på personen og personligheten.

7579397[/snapback]

 

Feil bruk av gjesteposting. Innlegg får lov til å bli her i posten min... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tegn...: Hun ser deg i øynene og smiler. Hun smiler når du treffer henne. Hun ler av det du sier. Hun tar (lett) på deg under samtaler. Sender "hei hva gjør du på" mellinger. Hun spør hva du skal i helga (litt bobb bobb). Hun hilser på deg.

 

Om så, så liker hun deg. Men (venn)liker eller (kjærste)liker er kankje litt vansklig å skille mellom.

Lenke til kommentar
Så, on topic: når jeg liker noen smiler jeg stort sett når jeg snakker med vedkommende. Det derre med stivt uttrykk og sånt gjelder overhode ikke for meg.

7563840[/snapback]

 

 

Når det er sagt, har du tatt bilde av deg selv når du sjekker opp en gutt på en diskret måte? heh. Gjør det, da vil du se at du ser ut som ei høne med øyne som er på tur til å sprette ut av hodet.

7563937[/snapback]

 

 

Det er ikke snakk om å presse øyne ut av hode, men heller om å ha et sjarmerende blikk med glødene øyne, hva trodde du egentlig ?

 

Å det med å måle hvor mange ganger folk sier Hei til hverandre blir for teit, som Neppe sa, da hadde jeg blitt redd. Jeg tar det som en selvfølge og sier Hei til de fleste, også ukjente som stirrer litt på meg..

 

Du kan se på mennesketypen om hun bare tar folk som selvtillit-booster.

-Ei typisk dritt kjerring, er ikke verdt å bruke 50øre på.

 

heartbreak : Jenta tviler kanskje litt ? Jeg var sånn engang jeg å, er litt rart , men det går over, bare fortsett sånn som vanlig du

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...