Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finne tegn på at en jente "liker" deg

Gjest gutt18

Anbefalte innlegg

Hvis hun har et alvorlig, nærmest litt stirrende uttrykk, kanskje litt frossen i ansiktet.

Denne her får jeg HELE tia, så lenge jeg ser rett på ansiktet dems i 1-2 sek.

Ser ikke ut som det hjelper nei....

Hvorfor er det ALLTID menna som må stresse og være frampå osv. jeg har da bedre ting å gjøre enn å leke dust.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!:

Hvis hun har et alvorlig, nærmest litt stirrende uttrykk, kanskje litt frossen i ansiktet.

Denne her får jeg HELE tia, så lenge jeg ser rett på ansiktet dems i 1-2 sek.

Ser ikke ut som det hjelper nei....

Hvorfor er det ALLTID menna som må stresse og være frampå osv. jeg har da bedre ting å gjøre enn å leke dust.

7563766[/snapback]

:!: :!: :!:

Stirre du på de, stirre de tilbake..

Lenke til kommentar
idet du ser henne de gangene du treffer henne, hvordan reagerer hun da? Hvis hun har et alvorlig, nærmest litt stirrende uttrykk, kanskje litt frossen i ansiktet. Da kan det tyde på at hun liker deg. Det kan nesten se ut som om hun er redd deg eller avskyr deg.

7562062[/snapback]

heheheheh, tuller du ? Aldri har noen jenter sett på meg som hun avskyr meg eller er redd for meg , å da snakker jeg om de jentene som jeg har kyssa etterpå.

...

Er hun vennlig og prate vennlig, grei mot deg, og sender meldinger med deg, ja, da er hun vel litt intr.

Det er ikka alltid jentene som blir sjekka opp. Det var ei jenta som sjekka opp meg her for litt siden.. Ba meg på kino og vi dro på Cafê.. Hun spanderte til og med cola :p

Hun er så jææævlig digg :love: og flate meg greieste dama jeg har vært borti..

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

idet du ser henne de gangene du treffer henne, hvordan reagerer hun da? Hvis hun har et alvorlig, nærmest litt stirrende uttrykk, kanskje litt frossen i ansiktet. Da kan det tyde på at hun liker deg. Det kan nesten se ut som om hun er redd deg eller avskyr deg.

7562062[/snapback]

heheheheh, tuller du ? Aldri har noen jenter sett på meg som hun avskyr meg eller er redd for meg , å da snakker jeg om de jentene som jeg har kyssa etterpå.

...

Er hun vennlig og prate vennlig, grei mot deg, og sender meldinger med deg, ja, da er hun vel litt intr.

7563815[/snapback]

Du er bare ikke pen nok til å gjøre henne nervøs :tease:

Hvis man liker noen, så er det bestandig en viss grad av nervøsitet. Da glemmer man ofte å smile, det som er poenget.. Man blir motorisk.

Lenke til kommentar

Her trengs tydeligvis en jentes mening.

Til diskusjonen om hei og ikke hei på msn...nå snakker jeg ikke nødvendigvis om msn, men også til vanlig: det hender faktisk at når jeg liker noen så unngår jeg noen ganger personen/unngår å innlede samtaler. Rett og slett fordi jeg føler at jeg er for pågående. Vil jo ikke virke masete heller... :blush: Så da tørr jeg liksom ikke si hei, for jeg føler at "det er jo alltid jeg som sier hei først...han må tro jeg er desperat." Samtidig finnes det jo mange jeg unngår, eller lar være å si hei til rett og slett fordi jeg ikke liker personen. Jepp...så om hun ikke sier hei til deg først kan det faktisk bety begge deler. Ikke baser noen antagelser på dette.

Så, on topic: når jeg liker noen smiler jeg stort sett når jeg snakker med vedkommende. Det derre med stivt uttrykk og sånt gjelder overhode ikke for meg. Muligens fordi jeg er i tyveårene og ikke lenger noen "superusikker fjortiss." Har egentlig aldri kjent meg igjen i den forelskelsesbeskrivelsen hvor man begynner å svette og får problemer med å puste og det er nesten så man bør ringe etter ambulanse bare personen går forbi.

Nei, jeg smiler og prater og er egentlig selvsikkerheten selv. Ihvertfall utad.

Men det man virkelig kan merke det på er øyenkontakt. Hvis jeg liker noen ser jeg alltid vedkommende i øynene, og alltid mer/lenger enn det som er normalt. Bare tenk: når du ser en venn eller ett familiemedlem i øynene er det en slags "grense" for hvor lenge man kan holde blikket før det hele blir rart. Ihvertfall når man ikke snakker sammen. Jeg holder gjerne blikket så lenge, og enda litt lenger. Hvis han ser tilbake tar jeg det som positivt. Hvis forelskelsen er gjensidig oppstår det ofte en litt flau, men likevel "smilende" og positiv situasjon. :love: Ikke sånn teit/rar som det gjør hvis du ser for lenge på fremmede. Avslutter gjerne med å smile litt også.

En annen ting er at jeg pleier å holde blikket lenge sånn som jeg forklarte over, før jeg slår blikket ned og så ser opp igjen. Hvis han fortsatt ser på meg, eller vi begge ser tilbake samtidig smiler jeg ihvertfall...

Jeg kan merke omtrent utelukkende på øyenkontakt om noen liker meg eller ikke.

Jepps...keep on flirting people. Eeeeeelsker å flørte.

Lenke til kommentar
Du merker fort interessen hos hun om hun sier hei ofte eller hei aldri da vettu.

7563545[/snapback]

Da er det isåfall enten eller.

De som sier hei hele tiden (De plagsomme)

De normale som sier hei normalt.

Altså, man måler ikke interessen ved antall hilsninger ? Det blir for dumt spør du meg. Må vel heller se litt mer på hva hun skriver til deg istedet da. Eventuelt om hun skriver i det hele tatt.

7563603[/snapback]

Slutt å vri på det jeg sier, blir bare så teit å lett gjennomskuelelig.

Jeg har ikke sagt at jeg måler det i antall. Men du merker fort om hu er interessert på om hun innleder en samtale eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at jeg måler det i antall. Men du merker fort om hu er interessert på om hun innleder en samtale eller ikke.

7563886[/snapback]

Heh.

Du måler vel ikke det på et "Hei". Men mer på hva samtalen inneholder. Er mange som snakker med meg, ofte. Men vil ikke tro at alle dem har noen interesse for meg i det hele tatt. Isåfall hadde jeg blitt skremt.

Lenke til kommentar

7563886[/snapback]

Heh.

Du måler vel ikke det på et "Hei". Men mer på hva samtalen inneholder. Er mange som snakker med meg, ofte. Men vil ikke tro at alle dem har noen interesse for meg i det hele tatt. Isåfall hadde jeg blitt skremt.

7563903[/snapback]

Om hun IKKE sier hei i det hele tatt, er det grunn for å fatte mistanke. Vanlig høflighet å si hei,men kanskje hun da spiller kostbar eller at hun er redd for at du skal gå lei henne.

Lenke til kommentar
Så, on topic: når jeg liker noen smiler jeg stort sett når jeg snakker med vedkommende. Det derre med stivt uttrykk og sånt gjelder overhode ikke for meg.

7563840[/snapback]

Jeg snakka ikke om når begge parter har begynt en samtale, men når dem er helt fremmed for hverandre og dem bare omgås hverandre av og til uten å ha hatt en seriøs samtale.

Når det er sagt, har du tatt bilde av deg selv når du sjekker opp en gutt på en diskret måte? heh. Gjør det, da vil du se at du ser ut som ei høne med øyne som er på tur til å sprette ut av hodet.

Lenke til kommentar
Om hun IKKE sier hei i det hele tatt, er det grunn for å fatte mistanke. Vanlig høflighet å si hei,men kanskje hun da spiller kostbar eller at hun er redd for at du skal gå lei henne.

7563914[/snapback]

Å spekulere for mye er som å skyte seg selv i hodet :)

Lenke til kommentar

Dette lukter døft....

Selvom det med øyekontakt er sant må det være det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. Jeg kan si såpass at JEG tar rennafart og driter i hvordan folk ser på meg :p Det er meg da.....

Så er det alt dette stresset med flørting da XD

Alle "flørterne" jeg ser ser ut som disse kara her: http://img120.imageshack.us/img120/7268/hahasossermz3.jpg

Og flørtingen gjenspeiller godt utsende på de kara....

Lenke til kommentar

7563914[/snapback]

Å spekulere for mye er som å skyte seg selv i hodet :)

7563940[/snapback]

Det er jo det denne tråden handler om. tegn = spekulasjon. :yes:

Men det er jo så enkelt, og jeg tror de aller fleste vet når en gutt/ei jente liker dem tilbake. Man bare føler det pga alle ubevisste tegn som hjernen oppfatter, men som man ikke oppfatter bevisst, det kalles sosial intelligens :D

Lenke til kommentar

jeg tror noen jenter, som faktisk er forelsket, ikke tør å ta initiativet på MSN fordi dem faktisk er litt redde for å mase.

Det var en dame JEG la til på msn, som aldri sa hei til meg. Men så fort jeg sa hei, var vi godt igang og pratet om alt mulig. Spørsmål i alle kanter. Nå skal jeg snart ut å treffe dama, så jeg får se hvordan det går derifra da. Hehe.

Men uansett, blikk på skolen/jobben kan være et godt tegn..

Lenke til kommentar

7563886[/snapback]

Heh.

7563903[/snapback]

Forskjell på hvordan interesse da. Om du ikke har hatt mer-enn-venner-interesse fra en jente så er jo det synd.

Vanlig høflighet å si hei

7563914[/snapback]

Hvis alle 50 (eller hva det er) som er pålogget skulle sagt hei samtidig av høflighet tror jeg pcen ville klikket. :tease:
Lenke til kommentar

Hvis en person liker deg, samme om man er jente eller gutt, så vil han/hun legge spesielt merke til det du har sagt.

Fortell henne f.eks. hva slags planer du har for helga eller et egenskap ved deg som er ganske så spesielt, og hvis du etter et par dager hinter det til henne og hun drar kjensel på det, så er dette et godt tegn.

Lenke til kommentar
Hele tiden og ofte er ikke det samme.

Altså, å la være å si heit til henne, bare for å se hvor fort hun gjør det. Er ikke det rimelig teit da ?

Altså. Ikke snakk med noen, de skal snakke med deg. Haha

7563712[/snapback]

Ja det kan jo faktisk funke da, for når du logger på vil hun legge merke til deg og si Hei med engang ;)

Lenke til kommentar
Hvis en person liker deg, samme om man er jente eller gutt, så vil han/hun legge spesielt merke til det du har sagt.

Fortell henne f.eks. hva slags planer du har for helga eller et egenskap ved deg som er ganske så spesielt, og hvis du etter et par dager hinter det til henne og hun drar kjensel på det, så er dette et godt tegn.

7564497[/snapback]

Fortell henne for og etternavnet ditt, hvis hun husker etternavnet ditt, så kan det også være noe muligens; kanskje med bortsett fra korte etternavn som "Olsen", det er lett å huske, bare å tenke på Egon Olsen. :!:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Fortell henne for og etternavnet ditt, hvis hun husker etternavnet ditt, så kan det også være noe muligens; kanskje med bortsett fra korte etternavn som "Olsen", det er lett å huske, bare å tenke på Egon Olsen.  :!:

7564577[/snapback]

Hehe. Så sant, så sant. Et veldig dårlig tegn er hvis hun ikke husker fornavnet ditt engang ;) Men hvis hun derimot sier fornavnet ditt unaturlig ofte... :thumbup:

Endret av Juicy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...