Ueland Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har fått store problemer med messenger i det siste :sad: ....i need help. først i går så mistet jeg hele kontaktlisten min med over 100 personer Hva er det som går av Microsoft nå da, finnes jo ikke en e-mail adresse å ta kontakt på en gang. _________________ MVH Tor H Ueland. [ Denne Melding var redigert av: ueland85 på 2002-11-22 08:14 ] Lenke til kommentar
klure Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 De har sikkert funnet ut om alle piratkopiene du har av microsofts software... :razz: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 msn er staedig nede. skjer minst 1 gang i uke at jeg ikke får logget meg på. bare å vente litt så funker det. kontakt listen har du ikke mistet. den er lagret ¨på internett. når jeg formaterer kommer kontaktene opp igjen etterpå. bare prøv igjen litt senere du :wink: Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 har også innloggingsproblemer med den nye versionen. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har også mistet kontaktlisten min. Når tror dere at MicroSoft har den oppe igjen..? (Godt over hundre kontakter. Kjipt å ha mista.) Får sjekke på noen MSN-sider. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 først forsvant den...så poppa det hele tiden opp at xx har lagt deg til i listen osv...så nå må jeg vente på at alle logger seg på igjen...sukk :sad: men så funka ingentin lenger...hverken messenger.net eller vanli messenger...men funker for andre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 http://messenger.microsoft.com/support/status.asp det står nå at noen kan ha problemer med å logge på osv...endeli. _________________ MVH Tor H Ueland. [ Denne Melding var redigert av: ueland85 på 2002-11-22 13:55 ] Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det samme skjedde meg! Plutselig fikk jeg beskjed om at hele MSN-listen på 164 folk hadde lagt meg til i listen sin, folk som jeg har hatt på listen ett år eller mer Lenke til kommentar
YBD Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 13:55, skrev Vidder:Det samme skjedde meg! Plutselig fikk jeg beskjed om at hele MSN-listen på 164 folk hadde lagt meg til i listen sin, folk som jeg har hatt på listen ett år eller mer 164 folk? Hvordan får du det til? Jeg må hele tiden vurdere hvem jeg kan slette neste gang jeg skal legge noen nye til listen, har 150 som jeg får beskjed om at er max :sad: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Mine kontakter har fortsatt ikke kommet tilbake. Bare de som har logget seg på i løpet av dagen... :sad: Må jeg bare vente på resten da eller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 du må nok det :sad: Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hmmmmm...... Har dere glemt gode, gamle og trofaste ICQ da? Ingen som bruker ICQ lenger.............:sad: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Messenger suger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå