karnen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 I dag skulle jeg formatere den bærbare datamaskinen min. Jeg hadde en ekstern harddisk der jeg tok inn de tingene jeg ville beholde. Men da jeg skulle sette i XP-cden og formatere, var ikke cd-rommen der lenger. Den var ikke i device manager ogjeg har ikke den fjeneste analse om hvordan jeg skal få den tilbake. Hjelp meg! Takk Arne Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kanskje dette kan hjelpe?? http://support.microsoft.com/kb/320553 Lenke til kommentar
karnen Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Hei! Jeg prøvde det som stod der men cd-rommen kom ikke tilbake. Er det noen andre måter å gjøre det på? Gjennom bios eller noe? Takk Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er nok en bugg i windows. Prøv å restarte biosen, eller formatere. Lenke til kommentar
karnen Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Hei! Hvordan kan jeg formatere uten at jeg bruker windows cden? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du finner CD-rom i BIOS? Da skal det gå fint å boote CD'n og installere XP på vanlig måte. Lenke til kommentar
Sanchez Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hva med å prøve det enkleste først? -Kjør System Restore og kryss fingrene.... Lenke til kommentar
karnen Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Hei! Jeg prøvde system restore og det funket ikke. Cd-rommen er ikke lenger i bios, og jeg vet ikke hvordan jeg får den tilbake...store problemer her. Takk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvis du ikke finner den i BIOS ringer du folka du kjøpte den hos, og ber de fikse det. Den er nok dø. Lenke til kommentar
RHS Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Heisann. Du Kan jo prøve denne oppskriften: http://itpro.no/art/9519.html Brukte den selv på en labtop der cd-rom var blitt borte. Fungerte utmerket.. RHS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå