Jonhoo Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 ^^ Vurderte hvorvidt jeg skulle sikre mot det, men gjorde det paa tross av at det bare ville vaert deg selv du hadde kunnet kjoere scriptet for.. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det kom jeg og på, men måtte bare prøve:P Ideer: ting kan jo være å få til å skrive ut en html side med listen din på som kan deles ut. for deg: ip blokk eller lignende. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Altsaa lage en "print listen" funksjon? Det kan vaere en god ide, men hva hvis man har veldig mange elementer som skal printes? Naermeste 10 ting printes? IP blokk.. Hva skal jeg med det? Og hvordan vet du at jeg ikke har en allerede? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) tenkte vist det ble missbrukt vet ikke kordan den skulle bli missbrukt men bare for det å lage det liksom eller vist du vet noen du ikke liker bruker siden din. nei jeg vet ikke har du:P det første måtte jo a ta vekk utgåtte og så kanskje sitte på 10 siste eller noe sånt ja Endret 4. januar 2007 av KillYou Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Det er allerede et script som kjører som fjerner alle hendelser som har utgått for 30 dager siden.. Kunne jo bare tatt de 10 med kortest tid igjen og printet dem... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Designet er fortsatt katastrofe Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Noen ide til hvordan jeg kan forbedre det da? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Printefunksjonalitet har nå blitt lagt til Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) nei det er kun en link uten innhold. Edit og får error hver gang jeg legger noe inn nå: Det var et problem med det du la inn.... og tror kanskje du har missforstårr det jeg mente:P mente ikke sånn at du kunne skrive det ut, men at det ble skrevet til en html side som du kunne dele ut men print er bra. Endret 5. januar 2007 av KillYou Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Error hver gang du legger noe inn? Fungerer glatt hos meg... Aaaaah, skjønner.. Skal se hva jeg får til Men hva skal isåfall deles? Del min liste, eller del denne hendelsen? Endret 5. januar 2007 av Jonhoo Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 liste tror jeg er best en hendelse er jo ikke så mye vits. fant ut problemet det vare noe feil med datoen. burda kanskje forandre erroren da. jeg trodde dte noe med teksten Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Sånn, da er delingsmuligheter lagt til, printfunksjonen forbedret, designet endret litt og errorbeskjedene har blitt bedre Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 fergene er nå mye bedre å se på. vet ikke hvordan denne printing funsjonen skal fungere, siden bare oppdateres. noe som jeg synes så litt rart ut, men er bare små plukk var at ikonene legg til i share, endre og slett ikke var like store, så litt rart ut når de stod vedsiden av verandre. litt margin på skriver ikonet og boksen under kanskje. bruk heller norsk i steden for engelsk (share). skal tipse alle mine glemske venner om denne siden(og min far:P, en som glemmer mer skal du lete lenge etter:P men kanskje han glemmer siden og:P) Error meldingene var også bedre var forskjellig etter hva som var feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå