Arctic Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har en liten sak her til et prosjekt som jeg må få litt lakk på. Men det er svinkaldt ute, og inne har jeg ingen fornuftige plasser og lakke uten og grise til interiøret... Noen tips på hva jeg kunne rigge til midlertidig for et bra resultat? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Stå hos noen andre..kompis..bestemor...jobb... osv =) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 lakktelt er er jo en god ide, fin et tomanns telt(som helt sikkert ingen bruker) så kan du lakke i stua, men herreGUD det ville sett dumt ut bare se for deg det, f.eks sønnen din sitter inni et telt i stua og lakkerer pc'n sin(samtidig som han puster inn litt damp). appropo damp da er det bare bruke gassmaske har, flere stykker her hjemme Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 God ide med telt :smile: Har du noen gamle sponplater liggenden (!) så kan du jo bygge en liten "skjerm" en b-kvalitetsplate koster vel neppe mere enn 50-60kroner nå for tiden. Dog, skal du kjøpe en, så er det nok best å ha noe å frakte den med :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Tror jeg måtte ha blitt løsemiddelskadet etter grunningen...Jeg svarte på spørsmålet mitt selv Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Har du ikke en kjeller??? en Garsje???? For all del ikke lakk på kjøkkenbenken, måtte lakke i fjor da jeg brukte kjøkkenbenken! det blei ikkje fint etter!! Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 08:40, skrev sINNsRO:lakktelt er er jo en god ide, fin et tomanns telt(som helt sikkert ingen bruker) så kan du lakke i stua, men herreGUD det ville sett dumt ut bare se for deg det, f.eks sønnen din sitter inni et telt i stua og lakkerer pc'n sin(samtidig som han puster inn litt damp).appropo damp da er det bare bruke gassmaske har, flere stykker her hjemme blir nok litt vanskelig å slå ned teltplugger og sånt i stua da.........må nok finne på no annet ja Fredrik Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 halllo?? er de ingen som har hørt om å bare gå ut, i en kjeller, et eller anna rom som man ikkje bryr seg om, bare legge ei avis eller to unde, og så lakke i vei, og viss du absolutt e så nøyen på den gassen, så er de vell bare å skaffe seg ei gassmaske.. skjønner ikkje heeit poenget med å sette opp et telt for å lakke noke men.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 21:45, skrev 00fredrik00: Quote: Den 2002-11-22 08:40, skrev sINNsRO: lakktelt er er jo en god ide, fin et tomanns telt(som helt sikkert ingen bruker) så kan du lakke i stua, men herreGUD det ville sett dumt ut bare se for deg det, f.eks sønnen din sitter inni et telt i stua og lakkerer pc'n sin(samtidig som han puster inn litt damp). appropo damp da er det bare bruke gassmaske har, flere stykker her hjemme på billige iglo telt trenger man ikke plugger å sånt. hvis man ikke har et sånt rom da. blir nok litt vanskelig å slå ned teltplugger og sånt i stua da.........må nok finne på no annet ja Fredrik Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 22:28, skrev brukernamn:halllo??er de ingen som har hørt om å bare gå ut, i en kjeller, et eller anna rom som man ikkje bryr seg om, bare legge ei avis eller to unde, og så lakke i vei, og viss du absolutt e så nøyen på den gassen, så er de vell bare å skaffe seg ei gassmaske..skjønner ikkje heeit poenget med å sette opp et telt for å lakke noke men.. Selvfølgelig har jeg kjeller, bod, gang, uthus, garasje osv. Problemet var at de 3 første er innredet, og sprøytetåke sprer seg... De to andre holder 10 minus. Alt for kaldt. Med telt mener jeg naturligvis ikke en vanlig telt! (som noen trodde) Jeg snakker om et plastforheng jeg setter fast i taket med tegnestifter. Det er allerede laget, og jeg har lakket. Resultatet ble perfekt. Mye takket være de støvfrie omgivelsene jeg fikk. Litt malingslukt bryr meg ikke. Jeg lakket og forlot rommet. Værre er det med sprøytetåke, noe jeg engang fikk erfare da jeg lakket en snøscooter i grasjen...(uten lakktelt) Etter jeg hadde lakket, og gikk inn, snøt jeg lakkfargen ut av nesen lenge etterpå. Tør ikke tenke på hvor mye som havnet i lungene... *host* Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 jaja, gratiss med ny lakka kabbis da :smile: skulle gjerne vist mer om teltet da... hvor fikk du plasten fra f.eks Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 07:27, skrev sINNsRO:jaja, gratiss med ny lakka kabbis da :smile:skulle gjerne vist mer om teltet da... hvor fikk du plasten fra f.eks Jo takk. Det var ikke et helt kabinett, bare en liten front. Den hører til mitt nyeste prosjekt "PHVIA" jeg holder på med nå. Bilder kommer hvis jeg ikke ødelegger noe :razz: Jo plasten ja, det var sånn maskerings folie du for blant annet hos Clas Ohlson. Den er rullet opp i en liten pappboks. Det er en tape-kant på den for og feste den under malingsarbeider. Det er 17*2,7 meter på en rull mindre en en flaske cola! Veldig praktisk sak. Edit: eh.. Jeg har skiftet navn på prosjektet, det heter PHVIA nå [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-11-29 02:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå