Funky-Fresh Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) pcen restarter når jeg kjører cs on steam? lxm hva skjer? trenger på en måte litt hjelp her pliz help me liksom jeg kommer in på steam og jeg kommer in på counter strike men når jeg skal in på server så restarter pcen seg? Vær så snill å hjelp meg Endret 22. desember 2006 av Bjørniz Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Der har faenmeg gutten bøffa gamle avataren min jo.. Gidd skriv så fjortiss da.. On-topic: Prøvd uninstalere steam? og så legge inn igjen.. veit ikke om det hjelper, men kan jo prøve.. Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 har gjordt det får lengst...første jeg gjorde Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hmm, da er det noe du har klart å få til som vanelig da Kristian.. Pleier å få det te du.. Hmm, bare restarter den seg med en gang, eller error melding, blåskjerm eller noe? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) 1: Denne skulle vært postet under kattegorien Spill. 2: Ikke skriv 14tiss/sms språk her på forumet 3: Ikke såå mange smilyer 4: Det er STOR bokstav i begynnelsen av en settning Var kanskje litt kritisk men Siden den restarter i det den prøver å få kontakt med steam over nett kan det være en brannmur som prøver på noe her. Har du brannmur, så prøv å skru den av. God Jul! Endret 22. desember 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Du kan jo skjekke noe steamsupport sie, kanskje det er noen med samme problemet der eller prøve og reinstalere en gang til. Endret 21. oktober 2007 av Mr.Dahl Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det hjelper nok ikke stort og reinstalere det gang på gang. Prøv først å fyr i gang uten brannmur. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Windows brannmur er bare teit.. Pc`en burde vel ikke restarte seg pga den? Eller? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Windows brannmur er bare teit.. Pc`en burde vel ikke restarte seg pga den? Eller? 7560291[/snapback] Det finns andre branmurer en Windows sin. Desuten så fungerer Windows sin helt ok. Men nok ot. Det kan være at det er noe feil med branmuren ++ som gjør at når steam starter restarter pcen seg. Den kan være noe feil med netverkstilkoblinga til trådstarter, men siden han kan feks være på hw.no så tviler jeg på det. Det kan også være selve spillet, men siden det fungerer ellers men ikke når han kobler seg til internett virker det som om det er noe annet som er feil. Mvh Mr.Nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå