Bandidos-Pelle Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Heisann, Jeg vurderer å kjøpe meg et webhotell som skal brukes av meg og et par andre. Vi skal primært bruke det til å laste opp videoer som vi lager fra spillet Battlefield 2. Fragmovies osv. Har hatt one.com før, men de suspenderte accounten pga. de mente at FTP-en ikke skulle fungere som en harddisk. Derfor lurer jeg på om noen kan oppfylle følgende krav: 1. Koster mellom 50-500 kroner. 2. Fri trafikk (evt. ekstremt mye båndbredde, typ 5000 GB) 3. De skal ikke whine og sjekke FTP-en 24/7 for å sjekke om vi bruker musikk i videoer som vi ikke har rettigheter til. Anyone? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 web10.nu tilbyr 1 gb til 9 kroner måneden. De har selfølgeli fri trafikk og jeg kan ikke tenke meg at de sitter og overvåker. Vet ikke hvilken størrelse på webhotellet dere snakker om men jeg er i allefall veldig fornøyd med web10.nu. ( god oppetid ).. Og om dere er ute etter domene også, så tilbyr de billige domener med fri opprettelse av uendlig sub-domener. Noe som er genialt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Ikke dumt, men har de bare 1 GB? Er mer i sjiktet 2 GB + Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du kan bruke Google Video sammen med One.com. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ja. Desverre bare 1 gb. Det er jo fin pris og det er jo egentlig ganske mye lagring men når du tenker på filmer osv så blir det ganske lite så kanskje ikke det beste alternativet. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 www.one.com de har 1gig til 10kr 2gig til 20kr 4gig til 40kr jeg er veldig fornøyd med one.com. aldri opplevd at serverne har vært nede.. god hastighet også. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvorfor foreslår folk one.com når trådstarter sier han har vært kunde der, men kontoen hans ble suspendert? Kanskje noen her bør begynne å lese hele tråden. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvorfor foreslår folk one.com når trådstarter sier han har vært kunde der, men kontoen hans ble suspendert? Kanskje noen her bør begynne å lese hele tråden. 7562993[/snapback] Hehe. morsomt. Men jeg er helt enig. Tror ikke det er så mye velge mellom. En mulighet er å sette opp en ftp-server selv om en av dere har en brukbar opplastnings hastighet. Har du lyse foreksempel med 6 mbit upload går slike filmer vanvittig fort å laste opp. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Anbefaler http://servemyweb.no/ , de har kjappe servere som befinner seg her til lands. For øyeblikket tilbyr dem ikke 3000 GB i båndbredde, men foreslår at du kontakter og kanskje får til en mer skreddersydd pakke. Det kan være lurt å starte lavt for så å oppgradere pakken etter hvordan behovet øker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå