Gå til innhold

Webhotell - store krav, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg vurderer å kjøpe meg et webhotell som skal brukes av meg og et par andre. Vi skal primært bruke det til å laste opp videoer som vi lager fra spillet Battlefield 2. Fragmovies osv.

Har hatt one.com før, men de suspenderte accounten pga. de mente at FTP-en ikke skulle fungere som en harddisk. Derfor lurer jeg på om noen kan oppfylle følgende krav:

1. Koster mellom 50-500 kroner.

2. Fri trafikk (evt. ekstremt mye båndbredde, typ 5000 GB)

3. De skal ikke whine og sjekke FTP-en 24/7 for å sjekke om vi bruker musikk i videoer som vi ikke har rettigheter til. :D

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

web10.nu tilbyr 1 gb til 9 kroner måneden.

De har selfølgeli fri trafikk og jeg kan ikke tenke meg at de sitter og overvåker.

Vet ikke hvilken størrelse på webhotellet dere snakker om men jeg er i allefall veldig fornøyd med web10.nu. ( god oppetid )..

Og om dere er ute etter domene også, så tilbyr de billige domener med fri opprettelse av uendlig sub-domener. Noe som er genialt.

Lenke til kommentar
Hvorfor foreslår folk one.com når trådstarter sier han har vært kunde der, men kontoen hans ble suspendert? Kanskje noen her bør begynne å lese hele tråden.

7562993[/snapback]

Hehe. morsomt. Men jeg er helt enig. Tror ikke det er så mye velge mellom.

En mulighet er å sette opp en ftp-server selv om en av dere har en brukbar opplastnings hastighet. Har du lyse foreksempel med 6 mbit upload går slike filmer vanvittig fort å laste opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...