Gå til innhold

GT HD Demo trailer 1080p


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Japanerene og Amerikanerene er heldige som får spille demoen på julaften. GT5 må jo bare bli sinnsykt.

 

1080p

 

Flere mirrors, jeg brukte TeliaSonera og lå på ca 450kb/s og fila er på ca 80 MB så det går ganske så fort å få den ned. Synd ikke pc skjermen mine klarer mer enn 1600*1200.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut ja og gleder meg veldig, men tipper det er mye AA på den filmen. Tross alt var jo introene i GT3 og GT4 kjørt med spillets grafikk, likevel så det en del penere ut enn selve spillet. Men slik er det alltid med screenshots og trailere, de slenger på AA slik at det ser penere ut.

 

Forresten har de endelig fått lisens for Ferrarier i Gran Turismo serien, så det blir absolutt stilig å cruise rundt en GT bane med en lekker rødfarget Ferrari! :D

Lenke til kommentar

Alle som har spilt gran turismo 1-2-3 og 4 vet at det er forskjell på grafikken når du kjører og grafikken på replayen. Forskjellen er ikke sinnsykt stor, men det er allikevel en forskjell. Men du kunne godt å kommet med bilder i 1080p, ikke i 640*360 når du først skal sammenligne, er du ikke enig? Har sett mange store bilder på nettet også, men disse er bilder tatt av tv'en til folk.

 

Se der ja. litt større bilder, men disse er sinnsykt dårlige.. Enten er de komprimert i hjel eller så er det tatt med dårlig kamera direkte på tv'en. Og hvordan vet du om spillet kjører i 480p, 720p, 1080i eller 1080p?

 

Ser på egenskapene på bildet at det er i 720p. Men bildet kan selvfølgelig være skalert til den størrelsen i etterkant. Uansett så er det 88 KB og det er da alt lite for et såpass stort bilde.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Her er ett par bilder som er tatt direkte av tv'en til en som spiller GT HD demoen som ble lagt ut i japan og usa i dag.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC03832bbbbbb.JPG

 

1001418tt9.jpg

 

Og her er en 720p video. Torrent linken er meget rask, ligger rundt 500 kb/s.

 

Torrent

 

Dette er også bare en oppsprita GT4 versjon i 1080p, så vet ikke helt hva det er Zylar skriker for.

 

Bildet jeg la ut som er tatt direkte av lcd tv'en til en eller annen kar er jo mye bedre enn de makkverk bildene Zylar viser til. Så en screengrab vil være enda bedre.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Tv bilde.

 

Det gjør at ting ser mye bedre ut pga det legger til naturlig lys bl.a som ikke er i spillet. Sånne bilder er rett og slett juks. Lagt merke til at flere og flere bruker denne metoden slik at spill skal se bedre ut enn hva de egentlig gjør.

 

Se på disse NBA2K7 til 360 for eksempel, tatt på samme måten..

Spillet ser da langt mer ekte ut enn hva som er sant.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
AtTheBuzzerSmall.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
stealTV.jpg
Endret av Zylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...