Opelmekk Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Holder på med en kampanje på Rome total war og er kommet litt ut i det. Eg loader og ordner det som ordnes skal og trykker på "End turn" så taper eg to kriger på vannet og blir så utfordret på land. Plutseleg blir skjermen svart og dataen starter opp fra grunn. etter min skjøn så er dette eit bitte lite strømkutt. Når dataen har startet opp igjen får eg denne feilmeldingen(bildet). Hvordan fikser eg dette? feilrapptot.bmp Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei. Du får en STOP: 0x000008e feilmelding i windows. Dette er mest sannsynlig driver relatert. Det kan være hardware relatert også, men er vanligvis drivere. Jeg anbefaler at du legger med .dmp filen som ligger på pc'en (Se bildet ditt for plassering av dmp fil). Det vil også hjelpe om du kan gi oss en liste over hardware, samt forsikre oss om at du har siste utgave av driverene. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er nok drivere ja. Ville sett på skjermkortdriverne først. Få inn nyeste versjon. Har du installert nye drivere/komponenter i maskinen i det siste? Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Er nok drivere ja. Ville sett på skjermkortdriverne først. Få inn nyeste versjon. Har du installert nye drivere/komponenter i maskinen i det siste? 7559745[/snapback] ja har nettop instalert ny skjermkortdriver. skal prøve den gamle. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 den gamle skjermkortdriveren fikset saken God jul til alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå