Hunterz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Holder på å spille på noen kz maps nå. Jeg lurer på hvordan eller om det går å loade en checkpoint. Jeg så noen skrive /checkpoint, så da tenkte jeg kanskje det vart mulig å save og loade. Har prøvd /load, men det funker ikke. Er jo ganske greit å save når du har kommet deg et stykke Endret 22. desember 2006 av Reppelarsinj Lenke til kommentar
neadii Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 tror cmd er /checkpoint for å save stedet du er på, og /gocheck hvis du vil tilbake dit Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Også er det gøy og binde det sånn at du slipper å skrive slike kommandoer hele tia Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Takker for svar! Klarte å binde det til hotkeys og. bind "hotkey" checkpoint eller gocheck Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er bra a laere seg a spille uten checks, rekorden min pa volcano er 4.23min, uten checks. Men for all del, checkpoints er gQy a ha nar du ikke er sa god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå