SPRCO Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei! Jeg har et lite problem med micen / headsettet: Hver gang jeg sier noe i Ventrilo, blir lyden som er inne i headsettet "gjentatt" i Ventrilo. Eks: Når jeg hører på musikk og snakker samtidig, kan de andre høre både musikken og stemmen min. Så, all lyd som er inne i headsettet mens jeg snakker, kan de andre høre. Finnes det noen innstillinger i Ventrilo eller Windows som jeg må forandre på? Lyddriverne mine er Realtek, og headsettet er et random headset fra clas ohlson. Dette ble kanskje litt rotete forklart, men bare si ifra, så skal jeg prøve å forklare bedre. -NoElite Lenke til kommentar
swirix Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 du må mute deg selv elns;) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Nope, det er dessverre ikke så enkelt. Andre forslag? Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hvilket headsett har du? det kan jo være at du har mikrofonen før nærme elementene i headsettet, eller at du har for høy outbound. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Har et random headset kjøpt på Clas Ohlson...Hadde ikke vært så rart hvis micen ikke funka, men flere kamerater av meg har det samme headsettet, og har ingen problemer med det. Men jeg får prøve å stille inn litt på outbound. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå