Mr. Fiskum Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Til jul så tror jeg at jeg får medieval 2 i gave, (hvis ikke så kjøper jeg det). Jeg har noen ganger tenkt på hvilken nasjon jeg skal være. Jeg har vurdert mye på være France, men er ikke 100% sikker. Er det noen som har et godt tips? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg har spilt lenge både som Spania og Egypt og jeg synes de er best å spille med. Med Spania har du ingen angrep som kan komme fra alle kanter, altså med Frankrike kommer du etter vært til å ha fiender i sør, nord og øst. Men med Spania har du bare Portugal og Moors som fiender og Frankrike i nord som er lette å holde unna, blir bare litt ille hvis du plutselig blir i krig med alle tre på en gang. Etter at du har tatt rivalene dine har du en god sjanse til å ekspandere nordover, så over til England, inn i Tyskland og samtidig inn i Italia. Og siden du er fri kan du også erobre nord-afrika og etter vært ta over Egypt og midtøsten, så Tyrkia. Og etter dette Hellas pluss Yoguslavia så har du grunnlagt det nye romerske imperiet. Endret 22. desember 2006 av Articfare Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvilken nasjon du bør være? De du liker best, rett og slett. Jeg foretrekker allsidigheten til Bysantinerne, så jeg spiller som de. Jeg liker også historien bak foreningen av frankriket, pluss utfordringen det er i å spille som de. Alt i alt koker det ned til personlige preferranser. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Liker best England siden det er det beste folket med tanke på bra infanteri og de klart beste bueskyterne med stakes. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har england kanoner? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ja, de har en del forskjellige kanoner Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Holy Roman Empire er veldig allsidige også, de har godt infanteri, godt kavaleri, brukbare bueskyttere, og flust av gunpowder units. Det eneste kjipe er at du blir angrepet av alle, og hatet av paven og europa generelt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Syns i grunn engelskmennene har den eneste aksenten jeg kan leve i lenger tid med Jeg begynte spillet som Det Tysk-Romerske Imperiet, men orket ikke mer pga den avskyelige tyske aksenten. "Ja, mein kaiser!" England er det landet jeg forbinder mest med middelalderen og i tillegg er det artig å spille som dem (kanskje ikke allverdens utfordring, men). Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg får nå prøve englad i et custom battle nå... Holder på å instalere det nå, fikk det i gave i går Lenke til kommentar
Zerox_Total_War Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg får nå prøve englad i et custom battle nå... Holder på å instalere det nå, fikk det i gave i går 7572721[/snapback] Jeg fikk collectors edition i går. Jeg prøvde Spania først, men skifta til England etter et par turer Endret 27. desember 2006 av Zerox_Total_War Lenke til kommentar
Pro_Gamer_ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hvordan får man flere nasjoner?? må man kjempe mot dem eller noe sånt? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Du må vinne grand campaign for å få flere nasjoner Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har nå bestemt meg for England! England ftw!! Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) vær the papal state, Inkvistene Krever selvsagt en mod som gjør det spillbar. Har ikke link akkurat nå. Endret 26. desember 2006 av FelaroN_ Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er ganske greit å velge en nasjon i utkanten, som Venice. Da kan man hogge ned ortodokse og muslimer istedenfor katolikker Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Pfft. Om du som Venice ikke hogger til katolikker, så kommer katolikkene til å hogge på deg. Lenke til kommentar
Zerox_Total_War Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Prøver Milan jeg. Hadde 9 av 10 med at paven likte meg. Tok short campaign med Scotland. Ble ferdig på rundt 20 turns Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Du må vinne grand campaign for å få flere nasjoner 7573090[/snapback] hø? Du kan ta short campaign også... Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 er det ikke sånn hvis du klarer grand campain så får du alle de spillbare landene a? Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 det er vel sånn at du må utslette de forskjellige faksjonene får å få spilt dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå