Gå til innhold

Total War: Hvilken nasjon bør jeg være?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt lenge både som Spania og Egypt og jeg synes de er best å spille med. Med Spania har du ingen angrep som kan komme fra alle kanter, altså med Frankrike kommer du etter vært til å ha fiender i sør, nord og øst. Men med Spania har du bare Portugal og Moors som fiender og Frankrike i nord som er lette å holde unna, blir bare litt ille hvis du plutselig blir i krig med alle tre på en gang.

Etter at du har tatt rivalene dine har du en god sjanse til å ekspandere nordover, så over til England, inn i Tyskland og samtidig inn i Italia. Og siden du er fri kan du også erobre nord-afrika og etter vært ta over Egypt og midtøsten, så Tyrkia. Og etter dette Hellas pluss Yoguslavia så har du grunnlagt det nye romerske imperiet.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar

Hvilken nasjon du bør være? De du liker best, rett og slett. Jeg foretrekker allsidigheten til Bysantinerne, så jeg spiller som de. Jeg liker også historien bak foreningen av frankriket, pluss utfordringen det er i å spille som de.

Alt i alt koker det ned til personlige preferranser. :)

Lenke til kommentar

Syns i grunn engelskmennene har den eneste aksenten jeg kan leve i lenger tid med :wee:

Jeg begynte spillet som Det Tysk-Romerske Imperiet, men orket ikke mer pga den avskyelige tyske aksenten. "Ja, mein kaiser!"

England er det landet jeg forbinder mest med middelalderen og i tillegg er det artig å spille som dem (kanskje ikke allverdens utfordring, men).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...