NothinDoin™ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 the faint har en god del chill musikk å kjøre med:) 8571686[/snapback] TakkTakk Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Papa Roach - last resort den kjører jeg til;) Bad boys - (ikke sikker på hvem som synger den) bad boys,bad boys what'cha gonna do when they come for you? Metallica - whiskey in the jar kommer med mer om jeg kommer på noe.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Bad boys - (ikke sikker på hvem som synger den)8580972[/snapback]Mark Mancini om eg ikkje hugser heilt feil, med Bad Boys Theme. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Blir ikke snowboardfilm uten Jedi Mind Tricks - Blood runs cold. Egentlig vil jeg si at alt av Jedi Mind Tricks passer til snowboardfilmer. (nei, det er ikke musikk du liker) Jedi mind tricks, Tech nine og Immortal technique er bra, men det er Rap / Hip hop... Men CCR er bra, Sanger som Fortunate son, Down on the corner, Bad moon rising.. Endret 22. desember 2007 av Kennern Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Smooth hip-hop: Jurassic 5 - Work it out Diverse - Certified Atmosphere - Trying to find a balance Lenke til kommentar
Myre Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Til nå har jeg fått 3 sanger som ''egner seg for snowboard video''.Det er : Thrice , Goldfinger og Guano Apes ... Noen flere forslag? Jeg mener linkin park - given up er en av de beste snowboard sangene Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 kjører alltid til hiphop instrumentals.. faen chill Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Snowboard film uten ''the automatics - monster''? neeei Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 the automatics - goldigger bedre den Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 vet om noen sanger som er chill, gammle men bra!.. ;P lol http://www.youtube.com/watch?v=cuAckA5TQqs GZA - stay in line Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Pendulum funker alltid Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lagwagon - May 16Powerman 5000 - When Worlds Collide Fu Manchu - Evil Eye The Vandals - Euro-barge Rage against the machine - Guerrilla radio THPS2 soundtrack? Sjekk ut J Boogie - Oceanic Lullaby, herlig chill. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vel siden jeg står på ski og ikke snowboard så hehe, men vertfall noe musikk som kan ligne på det du allerede virker å like... Siden du allerede har Guano apes, syns jeg sangen; open your eyes er verdt å sjekke ut! Andre: Clutch - The mob goes wild Muse - Hysteria Switchfoot - Awakening Og til slutt en utrolig god sang som vertfall får meg i godt humør :!: Rusted Root - Send me on my way Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sjekk ut Linkin Park med Jay-Z. For eksempel . Lenke til kommentar
Slamina Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei..Jeg skal sette sammen en Snowboard film , men trenger musikk.! Noen Forslag? (Noe som ligner på 'Goodbye Harry - Nothin Doin' eller punk) Common - Be Lil wayne - Receipt Radiohead - Videotape De anbefaler jeg sterkt! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Master Ace - Take a Walk. Veit at den ble brukt i long story short, men den er helt perfekt til en solfylt dag i bakken. Lenke til kommentar
Weedeed Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 blir ikke chill uten Röyksopp <3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 blir ikke chill uten Röyksopp <3 Eplee Lenke til kommentar
rosabukse Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 turbonegro funker alltid;) spiller omtrent bare det når det er konk i bakken osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå