NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hei.. Jeg skal sette sammen en Snowboard film , men trenger musikk.! Noen Forslag? (Noe som ligner på 'Goodbye Harry - Nothin Doin' eller punk) Endret 22. desember 2006 av NothinDoin Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 noe ala Goldfinger? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Turbonegro - Hot Cars Thrice - Artist in the ambulance For en mer smooth film: Big bang - Clouds rolling by Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke hørt Goldfinger.... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Thrice - Artist in the ambulance var bra Takker Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Thrice - Artist in the ambulance var bra Takker 7561747[/snapback] Legg gjerne ut en link til videoen om den havner på nettet! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke hørt Goldfinger.... 7561601[/snapback] Goldfinger - Superman Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Okey alle sammen:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvis du skal ha no i sakte film osv, så MÅ du ha med CKy - Sara's Mask. Tidenes snowboard sang! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis du skal ha no i sakte film osv, så MÅ du ha med CKy - Sara's Mask. Tidenes snowboard sang! 7574198[/snapback] Er ikke akkurat sånn musikk jeg hører på men takk likevell Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nå vet jeg ikke helt hva du ser på som snowboard musikk, men jeg ser på det som en type chill musikk som er "digg" å kjøre til. Istedet for f.eks Linkin Park som andre ser på som snowboard musikk. Her er uansett noen kjappe forslag Rob Dougan - Clubbed to Death Sublime - Pawn Shop(mer surfe sang) The Roots - Guns Are Drawn The Raconteurs - Steady As She Goes Noen sanger fra 3 doors down Future Sound Of London - Chill out session(utrolig lang sang) Gorillaz - El Manana John Frusciante - Murderers(perfekt skate/snowboard sangen synes jeg) Audioslave - Be yourself Og litt diverse HIM og CKY har flere gode skate/snowboard sanger..! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Tenkte heller på noe som Goodbye Harry - Nothin Doin (Beste snowboard sang!) , Men takk for digg musikk å kjøre til Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Til nå har jeg fått 3 sanger som ''egner seg for snowboard video''. Det er : Thrice , Goldfinger og Guano Apes ... Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er no tre grupper, ikkje låtar... Eg såg forresten ein snowboardfilm som brukte Christina Aguillera, so kva som eigner seg er heller subjektivt, men over til noko meir seriøst: http://www.newschoolers.com/web/forums/rea...read_id/163972/ Scroll ned eit stykke for ei liste over låtar i ulike snowboardfilmar. http://www.newschoolers.com/web/forums/rea...read_id/253868/ Ei nyare liste, men berre skifilmar. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Vet at det er grupper men gadd ikke skrive navnene på sangene :!: Men tusen takk for de linkene! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Hvis noen lurer så er dette de beste sangene jeg har funnet : Senses Fail - Rum is for drinking not for burning Goodbye Harry - Nothin Doin Thrice - The artist in the ambulance Goldfinger - Superman Guano Apes - Lords of the boards Offspring - Original prankster The Descendents - Pervert Killing Joke - Eighties Firehose - Brave Captain Millencolin - (de har mange bra sanger!) Håper på flere svar! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Blir ikke snowboardfilm uten Jedi Mind Tricks - Blood runs cold. Egentlig vil jeg si at alt av Jedi Mind Tricks passer til snowboardfilmer. (nei, det er ikke musikk du liker) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Lagwagon - May 16 Powerman 5000 - When Worlds Collide Fu Manchu - Evil Eye The Vandals - Euro-barge Rage against the machine - Guerrilla radio Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) okei Endret 8. mai 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
NanoMidaZ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 the faint har en god del chill musikk å kjøre med:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå