Jegerdum Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei! Jeg har nettop bygd meg en splitter ny pc. Alt er ferdig og plasser på riktig plass (tror jeg) Dataen starter og alle viftene går (CPU,Skjermkort,Strømforskyning osv) men problemet er at skjermen vil ikke starte, jeg har prøvd på alle skjermene i huset, så problemet er ikke skjermen min. Lyset på skjermen bare blinker, hva kan være feil? Skjermkortet virker, vifen begynner i alle fall å gå... Hjelp meg Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kan jo prøve med et annet skjermkort viss du har det i huset. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ER 75% sikker på at Ramen ikke sitter skikkelig i.. ta den/dem ut og sett dem inn igjen. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis du har sjekket at alle komponenter sitter skikkelig i så er det nok hovedkortet som er defekt. Kjøpte meg nylig ett EVGA 680i kort og det gikk i stykker etter ett par uker, fikk ikke noe bilde på skjermen, men alt annet startet opp. Hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Har testet begge teoriene, men ingen virket, skjermen står i "ventemodus" på en måte, blinker orange :S Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis du har sjekket at alle komponenter sitter skikkelig i så er det nok hovedkortet som er defekt.Kjøpte meg nylig ett EVGA 680i kort og det gikk i stykker etter ett par uker, fikk ikke noe bilde på skjermen, men alt annet startet opp. Hva slags hovedkort har du? 7559038[/snapback] MSI K9N Platinum Dual Core Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kan være at du har puttet cpu kjølern i en kabinett vifte kontakt, da tror hovedkortet at du ikke har montert cpu kjøler ennå ikke vil stare hender det kommer slie syntomer da. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg hadde same problemet når jeg bygde for en kamerat her, jeg plokka alt fra hverandre og startet på nytt. da funka det. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hey..... sjekk om prosessoren sitter helt fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå