Rescue me Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hvordan kan jeg finne ut mobli nummere til en 14 år gammel jente som bor i en liten bygd når jeg bare vet fornavne? Endret 22. desember 2006 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis det er en liten bygd, kan det holde å søke på fornavnet + stedsnavnet på telefonkatalogen.no. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Er a så ung så er mobil nummeret på foreldrene hennes Endret 22. desember 2006 av Nstin Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er a så ung så er mobil nummeret på foreldrene hennes 7559004[/snapback] Ikke om hun har kontantkort eller registrert bruker på hennes navn.. Selv er det ikke jeg som er ansvarlig for mitt telefonbruk, men jeg står som bruker, derfor kommer mitt navn opp i telefonkatalogen Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg har stått som eier, og bruker av mitt telefon nummer helt siden jeg gikk i 6. klasse, da jeg fikk mobilen i gave hos pappa og mamma =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå