OmaaarS Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hei, jeg driver å spiller halo 2 med noen av venna mine via live på min 360, men problemet er at jeg kan kun høre og snakke med de som har 360 ikke de med xbox. Hva er galt? Endret 22. desember 2006 av Omar2x6 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei, jeg driver å spiller halo 2 med noen av venna mine via live på min 360, men problemet er at jeg kan kun høre og snakke med de som har 360 ikke de med xbox. Hva er galt? 7558735[/snapback] Hmmm... tror kanskje jeg har det samme problemet. men jeg kunne hellr ikke snakke med noe på gears of war heller. har tenkt å kjøpe nytt headsett. sikker på at mikrofonen funker?? Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hei, jeg driver å spiller halo 2 med noen av venna mine via live på min 360, men problemet er at jeg kan kun høre og snakke med de som har 360 ikke de med xbox. Hva er galt? 7558735[/snapback] Hmmm... tror kanskje jeg har det samme problemet. men jeg kunne hellr ikke snakke med noe på gears of war heller. har tenkt å kjøpe nytt headsett. sikker på at mikrofonen funker?? 7559138[/snapback] Jeg kan som sagt snakke med alle som har 360, men ikke de som har vanlig xbox. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei, jeg driver å spiller halo 2 med noen av venna mine via live på min 360, men problemet er at jeg kan kun høre og snakke med de som har 360 ikke de med xbox. Hva er galt? 7558735[/snapback] Hmmm... tror kanskje jeg har det samme problemet. men jeg kunne hellr ikke snakke med noe på gears of war heller. har tenkt å kjøpe nytt headsett. sikker på at mikrofonen funker?? 7559138[/snapback] Jeg kan som sagt snakke med alle som har 360, men ikke de som har vanlig xbox. 7559172[/snapback] hmm det var litt rart ja. kanskje det blir retta på i oppdateringen som kommer på 360`n på julaftenen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg kan snakke med både Xbox og Xbox 360-spillere. Samme gjør broren min. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det skal fungere helt fint. Har du prøvd med flere enn 1 person? Det kan nemlig være noe med at internettlinjene som ikke snakker ordentlig med hverandre. Prøv å snakke med flere som spiller på Xbox over Live og se om du fortsatt har det samme problemet. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 du kan snakke med xbox spillere og di kan snakke med deg.. men har opplevd at eg noen ganger ikke kan snakke med min bror (han har xbox 1 eg xbox360) noen ganger altså.. så det nok noe i det han ene sier om at internett linjene ikke alltid "snakker med hverandre".. bare å prøve til det funker hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå