4588pkdkrikue5c Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Heisann.. Jeg har opplevd at noen av sangene spilles fryktelig høyt på iPoden min, mens andre ikke gjør. Er det et enkelt svar på dette, eller må jeg re-konvertere lydfilene? Det er fryktelig irriterende å gå rundt i redselen for at det kommer en sang med alt for høy lyd! Svært nær å knuse spilleren av og til Ingen som vet hvorfor dette skjer? Det er jo selvfølgelig ikke musikk fra iTunes Store vi snakker om her, så det er vell gjerne ikke så mye mere å forvente.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er det ikke bare å justere volumet ned til ønsket nivå? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Nei, for det er sangene som har høyt volum. Altså med samme volumjustering som jeg alltid har (nesten fult) vil tilsvare nesten laveste lydnivå på noen av sangene. Derfor, når det er på høyeste er det mildt sagt fryktelig høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå