Gå til innhold

The 100 Dollar PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For kommunikasjon benytter den seg av trådløst WLAN

No shit ... :p

7559146[/snapback]

Webkamera tom. Skal si.

Ikke dårlig - Alt dettee for 100 doller.

Kanskje dette blir utviklingen?

Nå er vel denne pcen litt for svak for kontorbruk og Office, men med en liten forbedring...

Det er jo et faktum at en 2000-års PC "Pentium 3 1 ghz " holder lenke til kontorprogramer, og dermed dekker 80% av markedet.

Edit: skrivefeil

Endret av whom
Lenke til kommentar

7559146[/snapback]

Nå er vel denne pcen litt for svak for kontorbruk og Office, men med en liten forbedring...

7559182[/snapback]

En liten skreddersydd linuxvariant ordner det skal du se

Lenke til kommentar
Kanskje dette blir utviklingen?

Det er jo et faktum at en 2000-års PC "Pentium 3 1 ghz " holder lenke til kontorprogramer, og dermed dekker 80% av markedet.

Edit: skrivefeil

7559182[/snapback]

Nåja ikke undervurder 300 mHz!

Husker jeg kjørte en GAMMEL windows vista beta/alpha på en cpu som var rundt noe sånt og 128 mb ram. Fort gikk det ikke :p

Lenke til kommentar

7559146[/snapback]

7559182[/snapback]

En liten skreddersydd linuxvariant ordner det skal du se

7559204[/snapback]

Jepp! Er det ikke akkurat det som er greia? Tror vel den skal kunne kjøre Openoffice?

Lenke til kommentar

Også bra at de har gått bort fra den sveiveløsningen,skulle liksom lage inn en liten dynamo som skulle fore pc`n med egen strøm. Tror nok den trampeløsningen de heller har kommet fram til vil være bedre,mindre mikkmakk i den lille boksen. Ser heller for meg en Reodor Felgen løsning a`la gammel singertrampesymaskin. Karnsje i størrelse "small".....hm...

Lenke til kommentar
@frohmage,ikke per i dag av hva jeg kunne lese av artikkelen

7559312[/snapback]

Ok, mulig jeg tar feil der ja. Men noen gode sjeler vil sikkert sette seg ned å tweake (les:minimere) en OO-versjon til den funker dersom det blir satt i gang masseproduksjon av denne nydelige saken!

Lenke til kommentar
Er det ikke feil at det står at den har 512 mb minne? Er nesten 100% sikker på at det bare er 128 mb

(1000 poster yay!)

7559370[/snapback]

...tror det var en innebygd 512 flashbrikke istedenfor harddisk

7559381[/snapback]

quote fra digi:

Maskinen kjører på en 400 MHz prosessor, den har 512 megabyte minne og isteden for harddisk har den et flash-basert lagringskort på 500 megabyte
Lenke til kommentar
Er det ikke feil at det står at den har 512 mb minne? Er nesten 100% sikker på at det bare er 128 mb

(1000 poster yay!)

7559370[/snapback]

...tror det var en innebygd 512 flashbrikke istedenfor harddisk

7559381[/snapback]

Den hadde 512mb minne (tror de menste ram) og så etter det stod det at den hadde en 512mb flashbrikke i steden for harddisk

Lenke til kommentar

quote fra digi:

Maskinen kjører på en 400 MHz prosessor, den har 512 megabyte minne og isteden for harddisk har den et flash-basert lagringskort på 500 megabyte

7559392[/snapback]

...oki... nå får jeg håpe at dette blir en realitet,det er jo så og si et ferdig produkt.

Folk eller stat burde ikke ha dårlig samvittighet av å sponse/støtte det produktet,noen som gidder å sende Jens en mail ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...