powerman_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hei, Prøver å forwarde en port slik at jeg kan bruke programmet uTorrent på en effektiv måte. Har fulgt guiden på portforward.com, men det stopper opp når jeg kommer til taste inn statisk ip på routeren. Bilde av instillingene på routeren min: Bilde fra portforward: Som dere ser så kan jeg ikke taste inn en statisk ip slikt som det er vist på portforward. Noen som vet hva jeg skal gjøre? dette er guiden jeg har fulgt: http://portforward.com/english/routers/por...24/Utorrent.htm Hper på svar:) Kanskje litt ambisiøst på en fredagskveld? Endret 22. desember 2006 av powerman_ Lenke til kommentar
hiper Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hei! har denne routern selv vis du skal forwarde porter i den så må maskinen ha statisk ip for når du restarter pcen får du nye ip og da blir det krøll så er det bare og skrive inn hvilke porter og hvilken ip til ocen Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hei, takk for raskt svar! Jeg har en statisk ip fra no-ip.com. Problemet er: I følge guiden skal jeg skrive inn statisk ip i feltet: Private IP Dette feltet er ikke tilgjengelig på serveren min. Endret 22. desember 2006 av powerman_ Lenke til kommentar
hiper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) du må ha en statisk ip etter rotern mot din pc..... så er det bare og skrive ipen til din maskin på: private ip du har sikkert et modem eller noe ut mot internet før routern? husk du må åpne portene der også Endret 23. desember 2006 av hiper Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 unnskyld, men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Statisk ip etter routeren? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 routern deler ut iper på lokal nettverket og det er litt random hvilken du får, så du måp sette den til å gi deg samme ip hver gang Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Det er greit nok, det har jeg gjort. Deretter så skal jeg taste denne ip inn i "private ip" feltet? Hva er da poenget med statisk ip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå