Ole Kristian Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Dette skjedde...: Tok backup av en maskin med min bærbare usb-disk (80 gb 3.5 ide i kabinett). Verifiserte at backup var ok. Reinstallerte maskinen og koblet til disken for å overføre backupen tilbake. Maskinen gjenkjente disken, men disken kom ikke opp med egen bokstav (driveletter) som den vanligvis gjør. Gikk derfor inn i disk management (win2k), og hele #"¤(/& partisjonen med alle data var borte (unpartitioned space 80gb..)!! Det var IKKE et kult tidspunkt at dette skulle skje, da maskinen med de orginale dataene da allerede var reinstallert.... :sad: Det jeg lurer på nå er om det er noen som har noen gode ideer for å rekonstruere dataene på den bærbare disken. Dataene må jo fremdeles ligge der, men det er vel partisjonstabellen eller no' som har gått til h.... HJEEEELP! hilsen veldig deprimert Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har du prøvd å koble den på en annen maskin? Eller håper jeg disken ikke har vært i kontakt med en høytaler eller annen magnetisk kilde.. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Bruk programmet GetDataBack :smile: Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Getdataback fra http://www.download.com Støtter det forslaget :smile: Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Joda, den er like tom på andre maskiner... :sad: Takker for forslag, skal forsøke det. Nå skal jeg først ta ut disken fra kabinettet og koble den direkte til IDE for å sjekke at ikke feilen ligger der. Tviler på at det er noe forskjell, men vi får se... Håper at den neste posten her blir en gledesmelding fra meg. - Ole Kristian Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 GetDataBack fikset det! :smile: :smile: :smile: - Lykkelig Ole Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå