Gå til innhold

Hjeeeeelp!! Partisjon borte vekk...

Anbefalte innlegg

Dette skjedde...:

Tok backup av en maskin med min bærbare usb-disk (80 gb 3.5 ide i kabinett). Verifiserte at backup var ok. Reinstallerte maskinen og koblet til disken for å overføre backupen tilbake. Maskinen gjenkjente disken, men disken kom ikke opp med egen bokstav (driveletter) som den vanligvis gjør. Gikk derfor inn i disk management (win2k), og hele #"¤(/& partisjonen med alle data var borte (unpartitioned space 80gb..)!!

Det var IKKE et kult tidspunkt at dette skulle skje, da maskinen med de orginale dataene da allerede var reinstallert.... :sad:

Det jeg lurer på nå er om det er noen som har noen gode ideer for å rekonstruere dataene på den bærbare disken. Dataene må jo fremdeles ligge der, men det er vel partisjonstabellen eller no' som har gått til h....

HJEEEELP!

hilsen

veldig deprimert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, den er like tom på andre maskiner... :sad:

Takker for forslag, skal forsøke det. Nå skal jeg først ta ut disken fra kabinettet og koble den direkte til IDE for å sjekke at ikke feilen ligger der. Tviler på at det er noe forskjell, men vi får se... Håper at den neste posten her blir en gledesmelding fra meg.

- Ole Kristian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...