Kong_Tom Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Heisann. Bare av pur nysjerrighet: Er det noen av dere som har prøvd disse spillerene som har rundt 7' skjerm og hele pakka i din-standard? Hva er i såtilfelle erfaringene deres? Sikkert mange her som har lyst til å skrive at det er bare drit, men hvis dere ikke har prøvd, så la være å poste. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har du en link til en slik spiller? Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...Nr=1&Catg=11957 Anonsen ser ikke videre tilitsfull ut... men uannsett, prisen tatt i betraktning. Endret 22. desember 2006 av Kong_Tom Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vi har tenkt å kjøpte noe lignende til russebilen, men fra media-car.no som også har annonse på qxl. Virker litt cheap, men skal som sagt brukes i en russebil, håper det vil funke.. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hold deg LANGT unna slike ting. En kamerat av meg kjøpte noe lignende. den varte ikke alt for lenge for å si det sånn. Sats heller på å kjøpe noe som koster litt mer som du evt. kan selge etter russetiden... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 + FREE ANTENNA DIVERSITY ANTENNA (Used for inside car windows) W*O*W :!: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg tørr ikke å prøve sånne ting. Finnishen ser så dårlig ut at det er til å gråte av. Så stygge ting fortjener ikke bilen min å få innstallert. At folk legger inn bud på 3700kr på noe sånt er sykt, særlig når man får ordentlige saker ved å betale dobbelt så mye. Endret 27. desember 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det finnes forskjellige import-kvaliteter, men akkurat denne ser ut som billig plastikk. Broren min driver selv et bil-styling/audio firma, og han importerer inn slike til någenlunde samme pris, men MYE bedre kvalitet. Har testet flere, og de fleste er meget fornøyde... Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Vi har sett litt på Innovatek sitt utstyr, fra Media-car.no. Virker jo litt cheap men ikke sånn helt på tryne, noen som har erfaring med lignende utstyr. Er det noe å si på lydkvalitet på dvd-spilleren når du skal bruke den som cd/mp3 spiller? Har som sagt sett litt på en DVD spiller, det er denne: http://estore.websitepros.com/Media-Car/Detail.bok?no=56 Vi får den ganske billig, og spillere han jeg sett mye dyrere andre steder, for eksempel her : http://www.shop4all.no/index.php?main_page...products_id=318 Endret 27. desember 2006 av duffy89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå