Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Nei, men du har fortsatt hatt sex med henne uansett hva du sier. Mao: Det har vært en sexpartner. Hvordan definerer du ellers en sexpartner? En du har vært i forhold med? Så hvis man bare har pult rundt uten å ha vært i forhold, så er man etter din definisjon jomfru da? Praktisk! Hvis jeg blir spurt hvor mange jeg har hatt før henne, så sier jeg hvor mange kjærester jeg har hatt, evt hvis jeg lå med samme jente flere ganger uten at vi var "sammen". Hvis jenten som spør er typen til å spørre, så takler hun sannsynligvis ikke svaret - spesielt ikke hvis det er tidlig i forholdet. Endret 18. september 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dere som lyver, skjemmes dere over hvor mange partnere dere har hatt? Pult er pult og spist er spist. Selv har jeg bare noen få partnere, ganske enkelt fordi jeg ikke driver og puler rundt, selv om jeg har muligheten til det. Jeg puler ikke med mindre jeg er i et fast forhold som kommer til å vare en stund. Har kun en ONS bak meg, det var ikke noe for meg. Sex uten følelser var bare teit. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Dere som lyver, skjemmes dere over hvor mange partnere dere har hatt? Pult er pult og spist er spist. Selv har jeg bare noen få partnere, ganske enkelt fordi jeg ikke driver og puler rundt, selv om jeg har muligheten til det. Jeg puler ikke med mindre jeg er i et fast forhold som kommer til å vare en stund. Har kun en ONS bak meg, det var ikke noe for meg. Sex uten følelser var bare teit. Jeg skjemmes absolutt ikke, men jeg vet at det finnes jenter som ville reagert på antallet. Da lar jeg det heller ligge, så blir det et ikke-tema. Jeg foretrekker sex i et forhold, men jeg gidder ikke droppe sex fordi jeg ikke er i et forhold. Det er ikke alle som ser på sex på samme måte, og da er det enklere for meg å bli kjent med jenten før jeg deler den informasjonen. Hvis forholdet ender fordi hun får høre antallet, så er det ikke antallet som gjorde det men hvordan hun reagerte på antallet. Og hvis jeg har muligheten til å holde forholdet gående ved å ikke fortelle henne ting som vil forårsake en overreaksjon, så tjener alle på det. Endret 18. september 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du tjener på det ja, men jenta tjener ikke på det. At du bevisst prøver å fremstå som noen andre enn den du er jo faktisk helt forkastelig. Jeg skjemmes på vegne av mannskjønnet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du tjener på det ja, men jenta tjener ikke på det. At du bevisst prøver å fremstå som noen andre enn den du er jo faktisk helt forkastelig. Jeg skjemmes på vegne av mannskjønnet. Det er klart at jenta tjener på det hvis hun får et vellykket forhold ut av det. Hvis man kan forhindre henne i å ta skade av egne fordommer så er jo det bare positivt. Hvis jeg da etter mange måneder sammen forteller henne om det, så vil hun vite at det ikke hadde noe å si hvor mange jeg lå med før henne. Det blir tåpelig å ødelegge et potensielt godt forhold i startfasen fordi hun tenker som enkelte gjør at det er noe umoralsk med mange partnere. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Et godt forhold på falske premisser. Regel nummer en for et god forhold er at man er ærlig spør du meg. Jeg ville spurt meg om hvilke andre ting partneren var villig til å skjule. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Og når man har bestått kryssforhøret, så er det bare narkotest og løgndetektor så er man godkjent. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Og når man har bestått kryssforhøret, så er det bare narkotest og løgndetektor så er man godkjent. Hehe. Ikke sant. "Det man ikke vet har man ikke vondt av" er det noe som heter. Synes du hva du gjorde en gang i fortiden nødvendigvis definerer den personen du er i dag? Jeg sier det som du selv sa det, NikkaYoichi: spist er spist, og så lar vi det ligge der. Ingen grunn til å plukke borti gammel spist mat. Endret 18. september 2008 av Manfred Lenke til kommentar
Nenro Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Sex uten følelser var bare teit. Teit? Blir det ikke som et ronk da, bare litt mer spennende? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Zero, zip, nada, nil. )= Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Og når man har bestått kryssforhøret, så er det bare narkotest og løgndetektor så er man godkjent. Hehe. Ikke sant. "Det man ikke vet har man ikke vondt av" er det noe som heter. Synes du hva du gjorde en gang i fortiden nødvendigvis definerer den personen du er i dag? Jeg sier det som du selv sa det, NikkaYoichi: spist er spist, og så lar vi det ligge der. Ingen grunn til å plukke borti gammel spist mat. Klart det er det, men om partneren spør så synes jeg vedkommende fortjener et ærlig svar jeg. Jeg setter ikke pris på at andre og spesielt ikke en partner lyver til meg, derfor unngår jeg til det lengste å lyve selv også. Hvis man føler behov for å lyve om noe så latterlig som antall seksualpartnere så betyr vel det at man skjemmes over antallet og faktisk ikke tør å stå for det man har gjort. Det synes jeg er ganske så latterlig. Nenro: Jeg kan bare svare for min egen del, men jeg synes ikke det var noe særlig spennende. Det var ikke min smak, men folk får gjøre som de vil. Tar heller en runk enn en ONS. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvis man føler behov for å lyve om noe så latterlig som antall seksualpartnere så betyr vel det at man skjemmes over antallet og faktisk ikke tør å stå for det man har gjort. Det synes jeg er ganske så latterlig. Vi har allerede forklart at du tar feil her. Det er ikke fordi vi skjemmes, det er fordi ikke alle er like aksepterende for det. Feilen ligger ikke på vår side. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel, uansett så blir det helt feil å lyve om saken, så det er nok ikke jeg som til syvende og sist tar feil. Det er ikke feil å synes at eks 100 seksualpartnere er for mye når man er eks 25 år. Det er rimelig uakseptabelt å lure en person til å innlede et forhold med deg før du slipper en slik bombe. Jeg vil si det som uakseptabelt å lyve når en partner, som faktisk forventer at h*n kan stole på deg, spør om noe. Hvis en del av deg er uakseptabel for din partner så er det direkte ufyselig å mislede vedkommende. Fatter ikke at så mange har null skrupler med å lyve en partner rett opp i trynet, det er ikke rart det er mye utroskap og partnerskapsbrudd. Når folk faktisk sier: "Du er ikke den jeg forelsket meg i", så er det nok helt sant - er ikke så rart kanskje når folk lyver så det renner av dem. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er ikke snakk om å lyve heller, men bare vri litt på det. Det er forskjell på spørsmålet "hvor mange har du hatt sex med?" og "hvor mange partnere har du hatt?". Sistnevnte kan helt fint tolkes til antall forhold, og det blir derfor heller ikke en løgn. Men hva med om man mener at det er den man var før, og man er ikke slik lenger. Skal da fortiden ødelegge for deg, bare fordi du gjorde noe du angrer på? Fortid er fortid sier jeg, bare... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel, uansett så blir det helt feil å lyve om saken, så det er nok ikke jeg som til syvende og sist tar feil. Det er ikke feil å synes at eks 100 seksualpartnere er for mye når man er eks 25 år. Det er rimelig uakseptabelt å lure en person til å innlede et forhold med deg før du slipper en slik bombe. Jeg vil si det som uakseptabelt å lyve når en partner, som faktisk forventer at h*n kan stole på deg, spør om noe. Hvis en del av deg er uakseptabel for din partner så er det direkte ufyselig å mislede vedkommende. Fatter ikke at så mange har null skrupler med å lyve en partner rett opp i trynet, det er ikke rart det er mye utroskap og partnerskapsbrudd. Når folk faktisk sier: "Du er ikke den jeg forelsket meg i", så er det nok helt sant - er ikke så rart kanskje når folk lyver så det renner av dem. Her blander du litt, det ser ut som du tror at å lyve om partnere fordi man er glad i partneren og ikke vil miste dem pga fortiden sin er det samme som utroskap. Jeg er ikke utro, og hvis det først skjedde ville jeg fortalt henne om det med en gang. Ærlighet er det viktigste når det kommer til forholdet, men det er noe helt annet når man snakker om det som skjedde før forholdet. Hvis du synes det er greit å ikke akseptere personen du elsker pga noe som skjedde i fortiden, uavhengig av partnere, så får det være opp til deg. Det er selvfølgelig du som taper noe på det og ikke jeg, så hvorfor skulle jeg klage? Dine fordommer får være ditt eget nedfall. Personlig ville jeg godtatt kjæresten min uansett, men jeg ville også droppet å spørre slik at det ikke ble en faktor. Mine forhold er mellom meg og kjæresten, ikke meg og kjæresten og alle hun har ligget med før meg. Jeg gidder ikke henge meg opp i noe så barnslig som "antall", eller tenke på hva hun drev med før hun traff meg. Det har ingen påvirkning på hvordan forholdet vårt er, og jeg har verken et arkaisk syn på sex eller så dårlig selvtillit at jeg skulle bry meg om sånt. Men som sagt, dine forhold lider av dine avgjørelser, og det gjør mine også. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel, uansett så blir det helt feil å lyve om saken. Trenger ikke lyge, kan bare si at du ikke vil si det. Lenke til kommentar
Glennf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 pynte på antallet er nok en bedre ide, ingen av kammratene dine som vet nøyaktig hvor mange du har stappa pikken i? ergo si noe i retning av 10-15 og kryss fingrene for at kammaratene dine ikke er matta genier Lenke til kommentar
Gjest Njo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Prøver å vri problemstillingen... Hva skal en si om dama faktisk er den første? Da i en alder av 20 år. Bør man da legge på noe for å ikke framstå som avviker? Eller si det som det er? Sliter med å velge hva jeg bør gjøre... Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel, uansett så blir det helt feil å lyve om saken. Trenger ikke lyge, kan bare si at du ikke vil si det. Hehe, det var dagens. Noen gang vært i et forhold, og prøvd deg med den der? Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Si sannheten! Fortiden spiller stort sett ikke så stor rolle i et forhold, da det er fremtiden som er viktig. <{POST_SNAPBACK}> Jeg er kjempenysgjerrig, spør og graver masse. Men da må man også takle svaret man får. Viktig at den som spør husker at det er han/hun som gjelder nå! Sånne jenter er det verste jeg veit, åh herregud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg