DE1 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Høres litt for mange ut.. "Nøh, har ikke tall på hvor mange det er.." 7565967[/snapback] Hi hi..du sier noe der. Kan jo legge på da. "Nei, er vel oppe i 278 stykker nå!" 7566123[/snapback] Haha, ja. Det er jo alltid kos å høre.. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det man ikke vet har man ikke vondt av, hehe... Damer har en stygg tendens til å spørre om ting de egentlig ikke VIL ha svar på. Hvis du bor i ei lita bygd, så er det kanskje like greit å holde seg til sannheten siden hun sikkert finner ut ting alikevel.. Bor du i Oslo: Who cares? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg hadde pyntet på antallet. Sannsynligvis er det antall mennesker og ikke antall ganger som er det verste å høre for henne, men for deg så betyr de to tallene stort sett det samme. Målet rettferdiggjør midlene, kompis. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er ikke å juge å si at du ikke vil kommentere det. Personlig har jeg aldri fortalt den jeg er sammen med om slike ting (noen ting har selvfølgelig kommet for en dag, men har man litt langvarige forhold bak seg så gir jo det svaret seg selv..), ei har jeg heller spurt de om slike ting, kommer absolutt ingenting godt ut av det, eneste som skapes er tanker man kunne vært foruten... Du har en fortid, det samme har kjæresten, la den nye tidsregningen begynne da dere møttes og drit i hverandres (sexpartner) historie... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg syns ikke nye kjærester har noe krav på å få vite antallet. Hvorfor skal hun/han det? Det blir bare grubling og problemer av det uansett. Har du ligget med mange men er ferdig med det, så er det jo bare å nyte forholdet med den nye kjæresten din 7558579[/snapback] enig i det. er ikkje viktig å vite. viktigste er om du er best eller ikkje. så visst du ikkje skal fortelle ho det, sei det på en måte som ikkje får ho til å gå å gruble på det, Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hun har ikke noe krav på å få vite det, men om du er villig til å si det, så sier du sannheten. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) I utgangspunktet bør man være ærlig og alltid si sannheten om ting, men det finnes et unntak fra regelen og det er hvis man forstår / burde forstå at sannheten vil såre den andre. Derfor bør du kanskje i dette tilfellet snakke litt med henne først om hva hun mener om slikt og prøve å finne ut av om hun kan håndtere å høre sannheten. Dette med hvor mange som er "for mange" er helt variabelt fra person til person. Kanskje hun vil si: "Å, ikke flere? Det var ikke mange!" Mens en ortodoks kristen antagelig ville syntes at én eneste var for mange - før giftermål og evig troskap... Man skal ikke på forhånd anta at noen tenker likt en selv. Endret 28. desember 2006 av Prognatus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det beste ville vel å si at du var litt at og fram i en periode, men nå er du blit mer moden og forstått hvor lame det var og at nå vil du heller satse på et langvarig forhold? Men ikke hør på meg, har ikke noe særlig erfaring Lenke til kommentar
Nenro Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva er galt med å ha hatt et 20-talls sexpartnere? Jeg vet at jenter ofte blir sett ned på hvis de har hatt seg med mange, men gutter!? For gutter er jo dette status. Helst burde begge kjønn slippe å bli sett ned på fordi de har opparbeidet seg litt erfaring. Sex er tydeligvis det eneste området hvor erfaring blir sett på som noe negativt. Trist. Teknisk sett er jo ikke en one night stand noe annet enn et assistert runk. Så lenge begge er villige, hvorfor ikke? De fleste har sikkert hatt 2-3 ONS, så hvis dét er greit, hvorfor er det ikke greit med 20 eller 30? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 De fleste har sikkert hatt 2-3 ONS, så hvis dét er greit, hvorfor er det ikke greit med 20 eller 30? Lurer veldig på hvilken logikk som ligger bak et slik resonnement. Skjer med å bumpe 2 år gamle tråder... Lenke til kommentar
Nenro Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Brukte søkefunksjonen for å se om det var en lignende tråd fra før. Vel, hvis det er greit å ha 2-3 ONS, hvorfor er det umoralsk å ha 20? Hvor går grensen? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) EDIT: Skjeeer me at æ itj læs innlæggan over mæ da. Endret 18. september 2008 av Fagerhaug2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 One night stand teller ikke, det blir som å si at man har vært i Nederland fordi flyet mellomlandet i Amsterdam. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du bør for alt i verden ikke lyve. Hvis du nå lyver og hun sjekker svaret ditt med noen andre for så å finne ut at du har løyet, da er du i alle fall ferdig. Jeg svarer alltid ærlig når folk spør om ting jeg, hvis folk ikke tåler svaret så bør de la være å spørre. Jeg legger ikke noen airbag i mellom. Hvis folk spør så regner jeg med at de vil ha et ærlig svar. Løgner gjør ting bare værre. You can only die once. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvis de spør så er det ikke fordi de vil ha et ærlig svar, det er fordi de vil ha et spesifikt svar. Hvis man først velger å spørre, så er det fordi det betyr noe for deg. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 One night stand teller ikke, det blir som å si at man har vært i Nederland fordi flyet mellomlandet i Amsterdam. Det er en liten forskjell på å ha sittet i et fly eller maks gått på en flyplass og det å pule noen da. Puling er puling uansett hvor mange ganger man gjør det med vedkommende. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har vært i akkurat samme situasjon som deg. Jeg løste det ved å prate ut med dama. Du må jo selv se hvordan hun vil ta det, så klart, og det kan jo hende det er smar å utelate noen ONS. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 One night stand teller ikke, det blir som å si at man har vært i Nederland fordi flyet mellomlandet i Amsterdam. Det er en liten forskjell på å ha sittet i et fly eller maks gått på en flyplass og det å pule noen da. Puling er puling uansett hvor mange ganger man gjør det med vedkommende. Det er nettopp her problemet ligger. Jeg ser stor forskjell på å være kåt og full på byen og finne meg en jente, og å ha sex med kjæresten. Det er to vidt forskjellige opplevelser, akkurat som forskjellen på å ta en konjakk og å drikke seg full. De innebærer det samme, men kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 One night stand teller ikke, det blir som å si at man har vært i Nederland fordi flyet mellomlandet i Amsterdam. Det er en liten forskjell på å ha sittet i et fly eller maks gått på en flyplass og det å pule noen da. Puling er puling uansett hvor mange ganger man gjør det med vedkommende. Det er nettopp her problemet ligger. Jeg ser stor forskjell på å være kåt og full på byen og finne meg en jente, og å ha sex med kjæresten. Det er to vidt forskjellige opplevelser, akkurat som forskjellen på å ta en konjakk og å drikke seg full. De innebærer det samme, men kan ikke sammenlignes. Nei, men du har fortsatt hatt sex med henne uansett hva du sier. Mao: Det har vært en sexpartner. Hvordan definerer du ellers en sexpartner? En du har vært i forhold med? Så hvis man bare har pult rundt uten å ha vært i forhold, så er man etter din definisjon jomfru da? Praktisk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Lyv gutt.The rule of three.... Forteller aldri slikt til ei jente.. Må faktisk si meg enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg