Gjest Østlandsgutt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei, Jeg lurer på om det er fornuftig å si sannheten hvis kjæresten spør hvor mange sexpartnere du har hatt? Jeg har møtt verdens mest fantastiske jente. Hun er ei ordentlig og seriøs jente som bare har hatt langvarige forhold osv. Har blitt slutt pga utroskap fra x eller at de har behandlet henne dårlig... Men uansett. Jeg var litt vill av meg i ungdomstiden og har ligget med ganske mange. Og jeg er ikke stolt av det. Vi kan si rundt 20-30 stykker. Og nå har kjæresten min begynt å grave om x'ene mine. Hun lurer på hvor mange jeg har ligget med osv. Skal jeg si sannheten eller lyve for henne? Jeg vil ikke miste henne for det jeg gjorde i mine ungdomsår Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kødder du..? Ligget med 20-30 stk.? Da burde du si sannheten, selv om det ikke vil gå deg bra. Jeg ville ikke hatt en kjæreste som har ligget med 30 andre, men enda mindre en som lyver.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Si sannheten. Som ordtaket sier, varer jo ærlighet lengst. Men legg til at du har lagt dette langt bak deg og er klar for et seriøst og godt forhold. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Lyv gutt. The rule of three.... Forteller aldri slikt til ei jente.. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hmmm om du sier sannheten er du fucked ^^ det er ingen vin-vin situasjon for deg her. Om du lyver er du en dritt allerede for å holde sånt skjult. Om du sier sannheten får hun vite at du er en mannlig versjon av hore. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Vel i dag så er vi kanskje litt mer liberale. Folk i klassen min ser ut til å ræve skam løse de fleste og puler det de kommer over, forhold varer stortsett helgen igjennom. Virker som varighet på forhold i den aldersgruppen er som hundeår. Kanskje det er normalt og jeg som er konservativ. Hvem vet. Personlig syntes jeg at det er forkastelig. Si sannheten, når du har "gjort" så mange kan du vel kanskje treffe på flere av de samme dag mens du er med damen. Edit: Innlegget over => HAHA Endret 22. desember 2006 av chills Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg syns ikke nye kjærester har noe krav på å få vite antallet. Hvorfor skal hun/han det? Det blir bare grubling og problemer av det uansett. Har du ligget med mange men er ferdig med det, så er det jo bare å nyte forholdet med den nye kjæresten din Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvor gammel er du? Syntes ikke 20 var så ille i grunn, men det kommer veldig an på hvor gammel du er.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Enig med det over. 20 er ikke mange helgene det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 er østlandsgutten gammel da? 20-30 er jo ikke akkurat sjokkerende mye hvis man er noen år gammel og har vært mye singel opp gjennom tiden... da blir det fort et par. men uansett. kommer ingenting godt ut av å snakke om slikt. bare lær dere først som sist at fortiden hører fortiden til.. snakk om ekser osv brygger bare til sjalusi og ugang. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg syns ikke nye kjærester har noe krav på å få vite antallet. Hvorfor skal hun/han det? Det blir bare grubling og problemer av det uansett. Har du ligget med mange men er ferdig med det, så er det jo bare å nyte forholdet med den nye kjæresten din 7558579[/snapback] Hvis hun lurer, hvorfor holde det skjult?Bedre å være åpen om ting fra start. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Lyv gutt.The rule of three.... Forteller aldri slikt til ei jente.. 7558541[/snapback] Mr. Dahle has spoken Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Lyv gutt.The rule of three.... Forteller aldri slikt til ei jente.. 7558541[/snapback] Mr. Dahle has spoken 7558625[/snapback] Mr Dahle er veldig langt ifra en fakta bok hvis noen tror det. altså, spørs hvor gammel du er , og hvordan jenta er, utifra det du sier, så kan ikke jeg gi noen råd. Du må si det hvis du føler for det, men si du er ferdig med det, og vil stifte familie , hvis du er moden og vil det, og vær ærlig med henne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis hun lurer, hvorfor holde det skjult?Bedre å være åpen om ting fra start. 7558601[/snapback] Om hun spør etter det, så bryr hun seg for mye til at hun vil klare å slå seg til ro med antallet. Hvis hun ikke spurte, og dere tilfeldigvis kom over temaet en gang, og du sa det da, er det mer sannsynlig at hun ikke hadde brydd seg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja, du har rett. Jeg gir meg. Lenke til kommentar
jente25 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Si til henne at du ikke var mors beste barn for noen år siden, og at dette er noe som ikke er relevant for forholdet og la det ligge med det. Hvis ikke, lyv. det hun ikke vet har hun ikke vondt av når det kommer til slikt Personlig synes jeg ikke 20 30 kommer i kategorien veldig mye... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Altså du er en laus hore, point taken. 7559203[/snapback] OT, men: For en kommentar. Det er vel deg man burde miste respekten for i denne sammenhengen her. Det er individuelt hva som er mange. Folk som har lange forhold har naturlig nok ikke mange, om de har vært trofaste. Single folk som har et naturlig forhold til sex og ikke har så mange sperrer på sex har naturlig nok hatt flere sexpartnere enn førstnevnte. Og det betyr ikke at noen av dem er lause horer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg synes heller det er grenser for hva man bør tillate seg selv. Å 20-30 er mange, uansett om du er singel eller ikke. Iallefall med tanke på at hun sikkert ikke er 45. Men, det man ikke veit har man ikke vondt av heller. Å jeg vil ikke vite. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nja, syns ikke det skal spille så stor rolle, Neppe. Du har for strengt syn på seksuell omgang. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Trådstarter spør ikke om 20-30 er mange eller ikke, men om det er lurt å være ærlig om det. I denne tråden kan vi holde oss til det. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg