Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Antall sexpartnere, si sannheten eller ikke?

Gjest Østlandsgutt

Anbefalte innlegg

Gjest Østlandsgutt

Hei,

Jeg lurer på om det er fornuftig å si sannheten hvis kjæresten spør hvor mange sexpartnere du har hatt?

Jeg har møtt verdens mest fantastiske jente. Hun er ei ordentlig og seriøs jente som bare har hatt langvarige forhold osv. Har blitt slutt pga utroskap fra x eller at de har behandlet henne dårlig...

Men uansett. Jeg var litt vill av meg i ungdomstiden og har ligget med ganske mange. Og jeg er ikke stolt av det. Vi kan si rundt 20-30 stykker. Og nå har kjæresten min begynt å grave om x'ene mine. Hun lurer på hvor mange jeg har ligget med osv. Skal jeg si sannheten eller lyve for henne? Jeg vil ikke miste henne for det jeg gjorde i mine ungdomsår :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel i dag så er vi kanskje litt mer liberale.

Folk i klassen min ser ut til å ræve skam løse de fleste og puler det de kommer over, forhold varer stortsett helgen igjennom.

Virker som varighet på forhold i den aldersgruppen er som hundeår.

Kanskje det er normalt og jeg som er konservativ.

Hvem vet.

Personlig syntes jeg at det er forkastelig.

Si sannheten, når du har "gjort" så mange kan du vel kanskje treffe på flere av de samme dag mens du er med damen. :wee:

Edit:

Innlegget over => HAHA

Endret av chills
Lenke til kommentar

er østlandsgutten gammel da? 20-30 er jo ikke akkurat sjokkerende mye hvis man er noen år gammel og har vært mye singel opp gjennom tiden... da blir det fort et par.

men uansett. kommer ingenting godt ut av å snakke om slikt. bare lær dere først som sist at fortiden hører fortiden til..

snakk om ekser osv brygger bare til sjalusi og ugang.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke nye kjærester har noe krav på å få vite antallet. Hvorfor skal hun/han det? Det blir bare grubling og problemer av det uansett.

Har du ligget med mange men er ferdig med det, så er det jo bare å nyte forholdet med den nye kjæresten din :)

7558579[/snapback]

Hvis hun lurer, hvorfor holde det skjult?

Bedre å være åpen om ting fra start.

Lenke til kommentar
Lyv gutt.

The rule of three....

Forteller aldri slikt til ei jente..

7558541[/snapback]

Mr. Dahle has spoken :thumbup:

7558625[/snapback]

Mr Dahle er veldig langt ifra en fakta bok hvis noen tror det.

altså, spørs hvor gammel du er , og hvordan jenta er, utifra det du sier, så kan ikke jeg gi noen råd.

Du må si det hvis du føler for det, men si du er ferdig med det, og vil stifte familie , hvis du er moden og vil det, og vær ærlig med henne.

Lenke til kommentar
Hvis hun lurer, hvorfor holde det skjult?

Bedre å være åpen om ting fra start.

7558601[/snapback]

Om hun spør etter det, så bryr hun seg for mye til at hun vil klare å slå seg til ro med antallet.

Hvis hun ikke spurte, og dere tilfeldigvis kom over temaet en gang, og du sa det da, er det mer sannsynlig at hun ikke hadde brydd seg.

Lenke til kommentar

Si til henne at du ikke var mors beste barn for noen år siden, og at dette er noe som ikke er relevant for forholdet og la det ligge med det.

Hvis ikke, lyv. det hun ikke vet har hun ikke vondt av når det kommer til slikt

Personlig synes jeg ikke 20 30 kommer i kategorien veldig mye...

Lenke til kommentar
Altså du er en laus hore, point taken.

7559203[/snapback]

OT, men: For en kommentar. Det er vel deg man burde miste respekten for i denne sammenhengen her.

Det er individuelt hva som er mange. Folk som har lange forhold har naturlig nok ikke mange, om de har vært trofaste. Single folk som har et naturlig forhold til sex og ikke har så mange sperrer på sex har naturlig nok hatt flere sexpartnere enn førstnevnte. Og det betyr ikke at noen av dem er lause horer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...