augulv Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei! Jeg haren range rover discovery 3 (den nye modellen) I tilleg har jeg en labrador Valp men kan jeg låse bilen med alarm i mens jeg er borte i Fek.s Butikken? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Alarm pleier å gå på dørene, løser ut hvis dører åpnes. Men det hender at det er bevegelsessensor også, dette kan du teste ut selv. Sett deg inne i bilen og trykk på fjernkontrollen for å låse bilen. Etterhvert kan du begynne å vifte med armer og lignende for å finne ut om alarmen reagerer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Beklager OT, men Disco 3 er ingen Range Rover, det er en Land Rover. Range Rover er også en Land Rover. God bil, forresten. Hvilken bil motor? Endret 25. desember 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
augulv Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Beklager OT, men Disco 3 er ingen Range Rover, det er en Land Rover. Range Rover er også en Land Rover. God bil, forresten. Hvilken bil motor? 7571986[/snapback] JA faktisk en veldig fin bil! Motoren HAt trimma den til rund 300 hk tror jeg får den i 150 i middels form motor + 4x4 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå