Reeve Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hei Jeg har et EVGA nForce 680i SLI, 2 Gb OCZ DDR2-800 minne, og en E6600 jeg skulle solgt. Hva kan jeg forvente for dette? det er ikke blitt brukt, og nytt kommer alt på 7600 kr. Endret 23. desember 2006 av christopher909 Lenke til kommentar
Emilkake Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg bare lurer, hvis det er brukt så lite, og er såpass nytt, hvorfor selge? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tviler på at du har brukt det i 5 minutter siden jeg ser i signaturen din at du har klokket det. 5000kr kanskje, siden nypris er ca 7000 fra billigste nettbutikk. Legg inn annonse på bruktmarked, for her er det ikke lov med kjøp/salg. Og i annonsen hold deg til FAKTA, svindel er ikke bra Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Tviler på at du har brukt det i 5 minutter siden jeg ser i signaturen din at du har klokket det. 5000kr kanskje, siden nypris er ca 7000 fra billigste nettbutikk. Legg inn annonse på bruktmarked, for her er det ikke lov med kjøp/salg. Og i annonsen hold deg til FAKTA, svindel er ikke bra 7558804[/snapback] Det er ikke de komponentene har to av alle de delene, ettersom jeg bestillte for en kompis som ikke ville ha dem allikevel. Og siden dem er åpnet ville ikke butikken ha dem, så jeg skal selve dem for han. Disse er ikke brukt i en pc engang, og langt mindre overklokket. EDIT: her er beviset: Fornøyd? EDIT: Det er to skjermkort her, det skal ikke selges, ettersom jeg kjøpte det av han og kjører SLI. Endret 23. desember 2006 av christopher909 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) OK, beklager så mye for det Det skal gå ann å få ihvertfall 6000 for det, bare det at dem er brukt dem stakkars 5 minuttene gir et lite prisfall. Som sagt kan du legge det ut på bruktmarkedet. Det er sikkert mange som er interessert Endret 23. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 OK, beklager så mye for det Det skal gå ann å få ihvertfall 6000 for det, bare det at dem er brukt dem stakkars 5 minuttene gir et lite prisfall. Som sagt kan du legge det ut på bruktmarkedet. Det er sikkert mange som er interessert 7562296[/snapback] Ja vet men skulle bare ønske at den forbaskede nettbutikken ville tatt de tilbake for da hadde jeg sluppet å hjelpe kompisen min å selge de, og han hadde fått alle pengene tilbake Men jeg er fornøyd. Jeg fikk et 8800GTS til 3000 kr av han, som jeg syntes er en god pris Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Men om det har gått under 14 dager kan du sende dem tilbake selv om de er åpnet og brukt så svetta har rent fra dem ! Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Netopp, hvorfor ikke benytte seg av angreretten? Det er vel ulovlig ifra butikken og ikke ville ta igjen varene, selv om de er åpnet, når dem ikke er brukt/oppbevart lengre enn 14 dager...? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hei Jeg har et EVGA nForce 680i SLI, 2 Gb OCZ DDR2-800 minne, og en E6600 jeg skulle solgt. Hva kan jeg forvente for dette? det er ikke blitt brukt, og nytt kommer alt på 7600 kr. 7558279[/snapback] EVGA nForce 680i SLI, 2 Gb OCZ DDR2-800 minne, og en E6600 3500 da siden det er jul? JEG VIL HA Endret 23. desember 2006 av marius883 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Men om det har gått under 14 dager kan du sende dem tilbake selv om de er åpnet og brukt så svetta har rent fra dem ! 7563589[/snapback] Det kunne du, men spørs om du har krav på noen penger tilbake da Netopp, hvorfor ikke benytte seg av angreretten? Det er vel ulovlig ifra butikken og ikke ville ta igjen varene, selv om de er åpnet, når dem ikke er brukt/oppbevart lengre enn 14 dager...? 7563731[/snapback] Angreretten gjelder nok ikke når det er åpnet, men hvis dem hadde vært uåpnet kunne dem vært returnert uten at du hadde trengt å gitt grunn for det Endret 23. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jo, det gjelder selv de er åpnet, bare de kan leveres tilbake i samme forfatning og antall som han fikk. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Korekt har jo brukt flere ting jeg har sendt tilbake jeg og fått full pris tilbake ! Det står også et sted i loven at man skal få refundert frakt penger, men det har jeg aldri fått og der har jeg tapt noen tusen kroner tilsammen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det tror jeg er feil, ved angrerett så må du koste frakt selv. Ved reklamasjon derimot, har du krav på det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Det tror jeg er feil, ved angrerett så må du koste frakt selv. Ved reklamasjon derimot, har du krav på det. 7563950[/snapback] Tror jeg skal snakke med nettbutikken om det har ikke så mye peiling på lover med kjøp osv. Men gjelder ikke den angreretten bare i 20 dager eller en mnd eller noe sånt? Uansett, frakt er ingne problem det er snakk om 240 kr totalt, hvis jeg regner med begge veier. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Angreretten gjelder i 14 dager. Hvis du ikke har fått noen informasjon om det gjelder den i en mnd (?) da. Men jeg har ikke vært borti noen som har "glemt" å sende med skjema om det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Angreretten gjelder i 14 dager. Hvis du ikke har fått noen informasjon om det gjelder den i en mnd (?) da. Men jeg har ikke vært borti noen som har "glemt" å sende med skjema om det. 7569779[/snapback] Har fått noe sånn skjema om det på mailen ja, men har ikke brydd meg noe særlig om det - som sagt, jeg har ikke så mye peiling på hva som er normalt for slike angrerettsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå