Kenneth Solfjeld Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Skal kjøpe meg en Xbox 360 men lurer på hvordan kvaliteten på bildet er ved avspilling av DVD-filmer og bråker den mye hvis man skal se på film? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Selv kan jeg ikke utsette noe på kvaliteten, den er fin! Noe during er det, men man hører ikke den i det hele tatt når man ser film Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Flott bilde når man ser på film, og den er nesten ikke hørbar når man ser på DVD =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hvis støy er et problem, eller av en eller annen rar grund man synes at bilde kvaliteten er dårlig, kan man kjøpe HD-DVD spilleren. veldig bra bilde, musestille Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Der er jeg helt uenig! Min Xbox 360 bråker MYE mer ved avspilling av HD_DVD. Og det pga 360-en må jobbe mye mer med prosessoren i HighDef-materiale enn vanlig dvd. Dermed blir det mer varme, mer vifte og mer støy. Vet ikke om andre sin er slik, men min HD-DVD-360 kombo bråker markert mye mer enn når 360 viser vanlige dvd-er. I filmen The Last Samurai HD-Dvd syntes jeg det var irriterende mye støy, for den filmen har en god del lange og rolige sekvenser. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 vil hd-dvd'n kunne spille av spillene? med tanke på lavere støynivå.. Men til topic: Sitter med 100" lerret og Benq PE7700 projektor (14k ny nå, et år gammel modell), og xbox 360n leverer godt nok bilde som tilfredstiller mine krav Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 HD-DVD spilleren kan ikke bli brukt til spill nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Der er jeg helt uenig!Min Xbox 360 bråker MYE mer ved avspilling av HD_DVD. Og det pga 360-en må jobbe mye mer med prosessoren i HighDef-materiale enn vanlig dvd. Dermed blir det mer varme, mer vifte og mer støy. Vet ikke om andre sin er slik, men min HD-DVD-360 kombo bråker markert mye mer enn når 360 viser vanlige dvd-er. I filmen The Last Samurai HD-Dvd syntes jeg det var irriterende mye støy, for den filmen har en god del lange og rolige sekvenser. 7559514[/snapback] Hø?.... boksen min har idle støy når jeg ser på HD-DVD hører så og si ingen vifte lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå