Gå til innhold

Manowar - Gods of War. Info om Releaseparty!


Deadringer

Anbefalte innlegg

Tja, det er vel bare å la være å si noe når du går inn sammen med andre, vel? Det står neppe en kar og sjekker ID til alle som kommer.

7965059[/snapback]

Litt kjipt å dra nedover fra Trondheim og betale flerfoldige hundre for det, og ende opp med å tilbringe kvelden hos mor og far :p

edit: ved nærmere ettertanke pleier jeg ikke å ha problemer med å komme meg inn på 20-årssteder.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gods of War

 

cd_gow.jpg

 

 

Søndag 25. februar er det duket av for første gjennomlytting i Norge. Det skjer på Amplifier i Oslo. KART

 

I tillegg til å høre alle låtene fra Gods of War, kan man se Manowar seneste DVD "The Absolute Power" på lerret, samt at det blir giveaways.

 

Jeg garanterer heavy-faktor, og Ampen garanterer at kronene dine varer lenge.

 

Dørene åpner 20.00, ikke 19.00 som det står på hjemmesiden.

 

HAIL AND KILL

 

 

 

PS: Inatt kl. 0200 lokal tid kan man laste ned låtene HER

Lenke til kommentar
Plater vokser på en jo mere man hører på dem.

8033861[/snapback]

Joa. Denne skiva er ufattelig bra gjennomført. Men mange av sangene er bare prating, nesten undervisning om norrønmytologi. Men de sangen som er der, er ufattelig bra selvfølgelig. Dessuten er den i et fancy stålcover, hvor booklet og alt er skrevet med runer, og forklaring på runene er skrevet senere.

 

edit:

For å si det sånn:

Skiva er godt over en time lang og kanskje 55% av den tida er prating og ikke skikkelige sanger.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Sitter nå å hører på Gods of War (olm impatience edit), noe som betyr at jeg har kuttet 23,5 minutter som stort sett bestod av kjedelig pjatt, plast-synth og temaer som ble repetert for ofte. Fjerna like så godt hele Ascension og The Blood of Odin :sleep:

 

Edit: Jaggu ble flyten bra, har nå kommet til Glory Majesty Unity. Får en følelse av filmmusikk som glir rett inn i tittelsporet, faen så bra! :blink:

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar

Har hørt på skiva endel ganger i dag, og jeg er fortsatt ikke klar over om jeg synes den er bra eller ikke helhetlig. Flere av enkeltsangene er ufattelig bra, men så kommer pratingen og lydeffekter som ødelegger mye. Skulle nesten tro hele skiva var filmmusikk, hvor filmen gikk i bakgrunn, ikke en episk-cdutgivelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...