Zethyr Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tja, det er vel bare å la være å si noe når du går inn sammen med andre, vel? Det står neppe en kar og sjekker ID til alle som kommer. 7965059[/snapback] Litt kjipt å dra nedover fra Trondheim og betale flerfoldige hundre for det, og ende opp med å tilbringe kvelden hos mor og far edit: ved nærmere ettertanke pleier jeg ikke å ha problemer med å komme meg inn på 20-årssteder. Endret 17. februar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hva er det dere liker med Manowar? Måten det låter på, tekstene eller bekledningen til bandmedlemmene? 7958914[/snapback] Musikken! Hva ellers? Hvem bryr seg om bekledningen til gutta? 7962044[/snapback] Ikke vet jeg, bare lurte på hvorfor dere synes Manowar er så fantastisk, har fått en del gode svar nå. Lenke til kommentar
Erman Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Gods of War Søndag 25. februar er det duket av for første gjennomlytting i Norge. Det skjer på Amplifier i Oslo. KART I tillegg til å høre alle låtene fra Gods of War, kan man se Manowar seneste DVD "The Absolute Power" på lerret, samt at det blir giveaways. Jeg garanterer heavy-faktor, og Ampen garanterer at kronene dine varer lenge. Dørene åpner 20.00, ikke 19.00 som det står på hjemmesiden. HAIL AND KILL PS: Inatt kl. 0200 lokal tid kan man laste ned låtene HER Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Da har jeg kjøpt den nye skiva, limited edition og greier(stål cover:wee: ) men jeg vet ikke om jeg synes den er ufattelig bra, eller ufattelig dårlig :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Plater vokser på en jo mere man hører på dem. F.eks. er standarden på heavymetal.no sine anmeldelser at anmelderen må ha hørt gjennom skiva MINST 10 ganger før han skriver anmeldelser, så det ikke bare blir drittslenging basert på førsteinntrykk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Plater vokser på en jo mere man hører på dem. 8033861[/snapback] Joa. Denne skiva er ufattelig bra gjennomført. Men mange av sangene er bare prating, nesten undervisning om norrønmytologi. Men de sangen som er der, er ufattelig bra selvfølgelig. Dessuten er den i et fancy stålcover, hvor booklet og alt er skrevet med runer, og forklaring på runene er skrevet senere. edit: For å si det sånn: Skiva er godt over en time lang og kanskje 55% av den tida er prating og ikke skikkelige sanger. Endret 26. februar 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Favorittene mine fra den nye plata er: Sleipnir Kings of Kings Loki God of Fire Sons of Odin og Gods of War Eller var det alle sangene? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Favorittene mine fra den nye plata er: Sleipnir Kings of Kings Loki God of Fire Sons of Odin og Gods of War Eller var det alle sangene? 8033990[/snapback] Hadde ikke overrasket meg. Har ikke satt meg inn i skiva, men det er noe sånt. Resten er prating. Lenke til kommentar
Erman Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du vil ha med Hymn to the Immortal Warriors der. Den gir meg gåsehud... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvordan kunne jeg glemme den? Legg den til. Blood Brothers er ikke så værst den heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Så egentlig er plata bra, da. Skal nok skaffe den. Siste manowar-plata jeg kjøpte var Triumph of Steel, etter det har det bare blitt innkjøp av alle DVD'ene som har kommet de siste årene. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Sitter nå å hører på Gods of War (olm impatience edit), noe som betyr at jeg har kuttet 23,5 minutter som stort sett bestod av kjedelig pjatt, plast-synth og temaer som ble repetert for ofte. Fjerna like så godt hele Ascension og The Blood of Odin Edit: Jaggu ble flyten bra, har nå kommet til Glory Majesty Unity. Får en følelse av filmmusikk som glir rett inn i tittelsporet, faen så bra! Endret 27. februar 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 har snakka med den lokale platebutikken, og de får inn begge versjonene i mårra. lurer på on det er noen steder man kan høre smakebiter fra CDen? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Tja, her har du hele Gods of war på youtube da. http://youtube.com/watch?v=8QiaxvghdSk Endret 27. februar 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hehe, ang. det klippet, så en kommentar som sa "Who are they? Manowar or Rhapsody?" Må si meg litt enig..men de har tatt av litt med pompøse introer de siste årene, helt greit det. Dritfett som intro på konsert uansett. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Har hørt på skiva endel ganger i dag, og jeg er fortsatt ikke klar over om jeg synes den er bra eller ikke helhetlig. Flere av enkeltsangene er ufattelig bra, men så kommer pratingen og lydeffekter som ødelegger mye. Skulle nesten tro hele skiva var filmmusikk, hvor filmen gikk i bakgrunn, ikke en episk-cdutgivelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Skaffa Groundshaker Festival-DVD'n enda, Nyhus? Den blir bare bedre for hver gang. Spesiellt fett er ekstramaterialet med Jomsvikings som gjenskaper vikingkampscener til Manowar-låter, som nevnt tidligere. Endret 27. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Gjør som meg, da sitter'n som ett skudd Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Nå har ikke jeg plata. Men har fjernet det meste av pratinga fra spillelisten. Synes sangene er veldig bra, liker bedre dette enn det der "metal er laget av gudene" opplegget, pratinga trekker selvsagt ned, men ignorer det stort sett. Endret 27. februar 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Fjerner tullesangene mener du? edit: Problemet er heller at jeg ofte hører cder rett fra cdspilleren. Da suger det å måtte vente 10min med preiking før hver herlige metall-låt Endret 27. februar 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå