Jakoozie Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg er forbanna! Jeg vet ikke hvorfor, men etter et par timer med Fifa 07 så får jeg opp melding om at 360en ikke klarer å lese disken. Jeg sjekker disken litt senere og ser at det går en helt "perfekt" rund skrape rundt hele disken... Jeg kjøpte 360en på elkjøp, men spillet fikk jeg av moren min når hun var i Roma. Hvor skal jeg gå for å få ny boks og spill? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg tror ikke du får byttet spillet men boxen kan det vel gjøres noe med: ring support Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Den riper opp spill når du flytter 360n rundt med disc i. Det står faktisk en advarsel om dette. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis boksen din er defekt, ringer du microsoft kundeservice. De hjelper deg. Easports erstatter selvforskylte skader på dvd, så det er ikke noe problem, du må bare sende inn disken. Kontakt dem om det på forhånd. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Microsoft MÅ jo erstatte/reparere maskinen. Og siden deres defekte maskin har ødelagt et spill til 5-600 kroner, så må jo de erstatte!!? Er det ikke garanti eller noe? Jeg kjøpte den på elkjøp for et par måneder siden.. Ja jeg har nok fraktet maskinen rundt med spill inni... Men det som er tingen er at jeg fraktet den på mandag. Etter det har den stått i ro på pulten min. På tirsdag spilte jeg i kanskje 1-2 timer, før jeg fikk "cannot read disc". Dette utelukker jo at skaden har skjedd ved frakt, etter min logikk i hvert fall, siden jeg ikke hadde kunnet spilt i over en time med en såpass stor ripe.. Hvis ikke Elkjøp kan erstatte den, hvordan kan jeg komme i kontakt med Microsoft og EA? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Når kjøpte du spillet? Og hvor? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Et par uker siden. Kjøpte det i utlandet. Er det maskinen selv som ødela disken tror dere? Eller var det med frakt? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Et par uker siden. Kjøpte det i utlandet. Er det maskinen selv som ødela disken tror dere? Eller var det med frakt? 7560866[/snapback] Det vet jeg ikke. Frakt kan det ikke være. Hvis coveret er helt, skal ikke discen ha vært rørt, så sannsynligvis er det konsollen. Men er du sikker på at du ikke flyttet på Xboxen mens FIFA 07 satt i? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har hørt om flere slike tilfeller, men det var mest i begynnelsen av 360 sin levetid, de burde vel ha fått fikset storparten av konsollene sine nu, men feil i produksjonen kan jo skje nå og da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er fysiske riper i platen det er snak om? Har lest her inne at boksen kan gi fra seg ein form for "olje" lignende sak som legger seg på platene Men om konsollen har fått seg ein liten dult mens spillet var på så kan det vere grunnen, eg sier ikkje at det er tilfelle. Men det kan lett skje. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tror flere flytter på maskinen,eller kanskje spiller så høy musikk at gulvet vibrerer.Skal lite til før skaden har skjedd.Har etter 1 år selv aldri ødelagt noen spill på 360,men fikk ødelagt ett spill på ps2 etter litt mye bass.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg klarte og dra for hardt i nettverkskabelen mens en venn satt og spilte TDU. Konsollen velta den, det eneste som skjedde var at den fysisk bytta posisjon fra stående til liggende.. Han bare fortsatte og spille, og det har ikke vært noen problemer med go`boxen verken før eller etter Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ta tannkrem på plata og vask den, tannkremen sitter nede i ripene og den funker igjen. har ikke prøvd dette selv så veit ikke om det funker Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det anbefaler jeg sterkt imot. Ta en tørr klut eller bruk genseren og stryk veldig forsiktig i sirkler rundt plata og se om det hjelper. Jakoozie, står konsollen din horisontalt eller vertikalt? Har hørt noen folk har hatt problemer med diskene når den står vertikalt. Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 gjør som Jo Vegard sa, tannkrem er magisk på plater ! funker nesten hver gang, jeg bruker alltid den måten... bare husk å ikke ha tannkrem med små "klumper" i... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 gjør som Jo Vegard sa, tannkrem er magisk på plater ! funker nesten hver gang, jeg bruker alltid den måten... bare husk å ikke ha tannkrem med små "klumper" i... 7561397[/snapback] Sant det Jeg fiksa et PS1-spill for en kamerat ved hjelp av tannkrem. Ikke bruk tannbørste da Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det står litt meir detaljar om "tannkrem-fiksen" her. Eg har sjølv aldri prøvd han. Kay Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg har den alltid liggende. Den funker ikke skikkelig stående.. Jeg er ganske sikker på jeg ikke dultet bort i den mens jeg spilte. Men det kan ha skjedd, jeg husker ikke helt. Men som sagt det kan ikke være pga at jeg flyttet konsollen med spill inni, ettersom jeg spilte i flere timer, flere dager etter at jeg flyttet den. Men plutselig kom det opp "cannot read disc".. Skal prøve tannkrem trikset. Har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) hvem kom med tipset? håper det funker Endret 23. desember 2006 av Jo Vegard Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg snubla i nettverkskabelen og fikk velta xboxen mens gears of war sto og gikk. Xboxen er like fin, men gears of war-discen ble helt ubrukelig etterpå. Jeg prøvde tannkremtrikset men det funka ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå