mats A. Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Da gikk ut på terassen i morges, så jeg en flue som hadde fryst fast i plankene. Jeg løp og hentet kameraet mitt, og knipset noen bilder. Hva synes dere? Det bildet er nesten rett fra kameraet, har bare fikset fargene og kontrast. Jeg satt og kjedet meg litt i sta, og trikset derfor litt med bildet i photoshop, og kom opp med det resultatet dere ser under. Jeg synes det ble ganske stilig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Fint bilde det øverste, men det under likte jeg ikke. mvh Anki Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Helt greit bilde men jeg syns det ble litt for kjedelig.Likte det øverste mest. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Helt enig. Det øverste er klart mest interessant. I det andre tar effektene helt overhånd og blir liksom budskapet i bildet. Aldri bra når hovedgreia med et bilde er rent effektmakeri. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Første bildet var tøft. Hadde du hatt en smule mer blender hadde hele flua vert i fokus. Da hadde det vert blinkskudd Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Jeg har et kjipt kompaktdigitalkamera, så går ikke ann å stille blender eller noe som helst. Jeg hadde bare på macrofunksjonen. Sikler etter et speilrefleks kamera nå. Så fort jeg får penger, så er det rett ned i fotobutikken Endret 23. desember 2006 av mats A. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Med et speilrefleks og en makrolinse, rette innstillinger og en stø hånd, kunne du fått meget spennende bilder av denne uheldige flua. Får håpe du har vært snill gutt i år, så kanskje julenissen kommer med en DSLR senere i dag God jul til alle på forumet! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Første jeg tenkte var at det var veldig synd på flua, hvertfall hvis den fortsatt var i live. Men en godt bilde, det var det. Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Får satse på at julenissen er i godt humør i dag og tar med seg et speilreflekskamera Fluen var nok død Wildbill. God jul Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fint bilde det øverste, men det under likte jeg ikke. mvh Anki 7558201[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Det siste bildet ble nok litt for mye fotoshop, er vansklig å stoppe når man først har startet Endret 25. desember 2006 av mats A. Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvor er makrolinsa når man trenger den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Bildet var skummelt. Misforstå meg rett, det er fint, men skummelt. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvor er makrolinsa når man trenger den. 7572960[/snapback] på vei hjem i posten til meg gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå