ReFre Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Hey og hå Jeg skal kjøpe nytt lydkort og høyttalere. Kan noen anbefale noe bra utstyr. Jeg har sett på et "SB Live! 1024". Begynner jo å bli ganske billig (og gammelt) etterhvert. Så også et "SB Live! Player 5.1" til omtrent samme prisen. Hva er forskjellen mellom disse kortene. Synes å huske at jeg har lest at alle kortene i "SB Live!"-serien er identiske, men at ekstrautsyret er forskjellig. De nye Creative kortene "Audigy" er fortsatt litt dyre synes jeg. Høyttalerne må være gode, men helst ikke koste mer enn 400-500 kr. Det ble litt langt dette her... takker for alle svar! ReFre Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Gode høytalere til 4-500 kr er nok vanskelig å få tak i. Ta en titt på creative 4 point surround (sub og 4 sattelitter). Vis du vil ha veldig gode høytalere bør du kjøpe en god forsterker og to høytalere. Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Jeg ville gått for et hercules kort, enten hercules muse xl eller fortissimo II. Veldig gode kort med få problemer. Synes også at labtec sine siste høytalere er også ganske gode. Pulse 415 (2.1) eller arena 515 (4.1) Lenke til kommentar
Johan Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 jeg har SoundBlaster Live! Value og er svært fornøyd. jeg har 8 høyttalere koblet i maskinen Lenke til kommentar
Haakon34 Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Har nå prøvd endel forskjellige høytalere og lydkort, men av hensyn til drivere og oppsett igjen havnet på creative liveplayer 5.1 En av mange årsaker er ferdige utganger ved surround, samt at jeg nå har byttet til altec lansing. Et godt og rimelig alternativ til høytalere er labtec LCS-2514 som er fire høytalere og sub. Det er meget god lyd, som jeg selv har brukt i lengere tid. mvh Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå