Gå til innhold

MORRO Gave til kompis. Hevn for Opplåsbar SAU!

Jigsaw V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En klasikker er å gi to hundre kroner i enkroner, som så klart er pakket inn separate.

7559043[/snapback]

Nei nei nei. Det blir jo feil. Man skal veksle de i 50øringer. Jeg og min venn som vi snakker om fant en gang en vekslemaskin i Tromsø der vi vekslet 20-30 kr i 50 øringer... Men jeg bor ikke i Tromsø og det er ingen banker som sikkert har 400 50-øringer liggende til en artig venn/idiot som meg..

7559167[/snapback]

En jeg kjenner tok ut 10tusen i bare hundrelapper. Hvorfor akkurat hundrelapper vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
:xmas: HoHoHoHoHo

hmmm, syns dere avndre at denne "kameraten" er en dårlig kamerat, eller bare morsom?  :ermm:

7570308[/snapback]

BUSTED!! Fanken og. Hva i faen skal jeg kjøpe nå til deg? Spoiled suprice..

Visste det, skulle aldri ha gått på dette forumet. Skulle heller ha hold kjeft..

Lenke til kommentar
Hva ble det til?

7570262[/snapback]

Det blir til når jula er ferdig. Jeg har ikke akkurat bil så jeg greier og farte 50km til sortland for og kjøpe gaver.. Det er tungt og ta buss, stappa skolebuss er ikke noe artig.

Har faktisk bare kjøpt 2 gaver i år, til mine minste søsken. Seff skal jeg kjøpe resten nå.

Lenke til kommentar
Hva ble det til?

7570262[/snapback]

Se gaven fra kompisen min [bilde]

Det blir til når jula er ferdig. Jeg har ikke akkurat bil så jeg greier og farte 50km til sortland for og kjøpe gaver.. Det er tungt og ta buss, stappa skolebuss er ikke noe artig.

Har faktisk bare kjøpt 2 gaver i år, til mine minste søsken. Seff skal jeg kjøpe resten nå.

Bilde:

post-87826-1166995636_thumb.jpg

Lenke til kommentar

kanskjer du burde droppe å hevne deg sånn. tenk deg det fra hans synsvinkel:

Han finner en opplåsbar sau, han tror du kommer til å like. Så graver han opp litt ekstra penger fra lommeboken til deg for glidemiddel.

Og neste år får han noe flaut tilbake? gi han heller noe han kommer til å like like godt som deg. f.eks en slik en:

fdsfsdfpc8.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...