Jigsaw V Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hei og Hopp. Nå er det jul igjen nå er det jul igjen og jula varer helt til ca 4 januar når skolen begynner. Her i fjor fikk jeg i julegave av min kompis en opplåsbar sau med anus, glidekrem og en kortstokk med fine damer på (fra mid 80's, kjedelige bilder ) Så nå skal jeg hevne meg. Så nå etter julaften skal han få en gave oss meg, men hva faen skal det da være? -- Jeg tenker da og kjøpe en Stooor Lanosåpe. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lano for liten, lano for stor På denne Lanosåpa skal jeg sette fast kjønnshår på for ekstra funn faktor. Heeevn Er dette bra nok? Eller finner dere på noe værre? Endret 22. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er det en kompis eller din verste fiende? HAdde aldri sendt noe sånt til en kompis, ettersom han måtte ha åpnet det imens hele familien så på. Veldig perverse og useriøse gaver jeg ikke tror noen setter pris på, men i dette tilfellet tror jeg gleden ved å gi er mye større enn ved å få, i det minste, så juleånden er det vel lite å utsette på. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Er det en kompis eller din verste fiende? HAdde aldri sendt noe sånt til en kompis, ettersom han måtte ha åpnet det imens hele familien så på. Veldig perverse og useriøse gaver jeg ikke tror noen setter pris på, men i dette tilfellet tror jeg gleden ved å gi er mye større enn ved å få, i det minste, så juleånden er det vel lite å utsette på. 7558031[/snapback] Hallo? Hva fikk jeg? En opplåsbar sau som hele familien så på? Nei han skal få den såpa han... Seff får han noe som faktisk er brukbart også, som feks slips eller sokker (fra værre til værst ).. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er det en kompis eller din verste fiende? HAdde aldri sendt noe sånt til en kompis, ettersom han måtte ha åpnet det imens hele familien så på. Veldig perverse og useriøse gaver jeg ikke tror noen setter pris på, men i dette tilfellet tror jeg gleden ved å gi er mye større enn ved å få, i det minste, så juleånden er det vel lite å utsette på. 7558031[/snapback] Hallo? Hva fikk jeg? En opplåsbar sau som hele familien så på? Nei han skal få den såpa han... Seff får han noe som faktisk er brukbart også, som feks slips eller sokker (fra værre til værst ).. 7558067[/snapback] Gi han en Manlig sex dokke og en dildo+Glidekrem da blir han nok glad! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Gi han analkuler Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Den lano ideen var jo bare dårlig, sexleketøy gjør det mye morsommere, kjøp en STOR svart dildo elns til han. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kjøp støpesett for dildo. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg kan ikke si jeg helt skjønte hva det skulle gjøre å gi ham en Lano-flaske med kjønnshår på. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Er ikke støpedildo dyrt? Finner sikkert dildo til ca 200 kr på kondomeriet... Men faen og, det må være flaut og kjøpe det da. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg kan ikke si jeg helt skjønte hva det skulle gjøre å gi ham en Lano-flaske med kjønnshår på. 7558301[/snapback] Lano SÅPE Ikke Flaske... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kjøp en sånn http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=415 Kun 100 kroner, og er en fin gave for hele familien. Men syns for å være helt ærlig at det er sinnsykt barnslig å gi en sånn gave, og lano med kjønnshår er i hvertfall bare sinnsykt ekkelt. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vent, vent, vent. Du skal nappe ut dine egene kjønnshår for å ha det i lano-såpa? Det er bare ekkelt og kjedelig. Sauen var det i alle fall litt klasse over. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg kan ikke si jeg helt skjønte hva det skulle gjøre å gi ham en Lano-flaske med kjønnshår på. 7558301[/snapback] Lano SÅPE Ikke Flaske... 7558326[/snapback] Åja, ja, selvfølgelig! Da klaffer jo alt! (ja, jeg skjønte den, men det finnes bedre alternativer ) Endret 22. desember 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Syns det er litt skummelt at de faktisk selger oppblåsbare sauer jeg Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 En penisforlenger burde være litt småflaut å pakke opp foran hele familien, ja. Jeg tror jeg bifaller den ideen. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Uhm... Hvis det finnes kan du jo kjøpe en svart mannlig sexdokke ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kjøp en sånn http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=415 Kun 100 kroner, og er en fin gave for hele familien. Men syns for å være helt ærlig at det er sinnsykt barnslig å gi en sånn gave, og lano med kjønnshår er i hvertfall bare sinnsykt ekkelt. 7558364[/snapback] Haha :!: Den sier jo mye man ikke trenger å bruke ord på da :!: Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Kjøp en sånn http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=415 Kun 100 kroner, og er en fin gave for hele familien. Men syns for å være helt ærlig at det er sinnsykt barnslig å gi en sånn gave, og lano med kjønnshår er i hvertfall bare sinnsykt ekkelt. 7558364[/snapback] Aller tiders, haha. Tro om jeg skal "pakke" den inn i sokker slik at den "ramler" ut av sokkene og mitt på gulvet mens hele familien ser på? Tror jeg skal bestille det. Det er iallefall noe nytting. Edit: Ser at en bruker som ser emnet mitt er Anonym. Håper det ikke er kompisen min. HEHE! Endret 22. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Haha, elsker denne tråden Alltid artig når nære venner tør å gjøre slikt. - French Cut Panties - Dildo - Analkuler - Kondomer fylt med litt lano - En 100-lapp limt fast til noe noe unyttig Når du skal pakke inn pakken kan du gjøre så mye rart. - Finn en SVÆR eske, pakk inn i mange små esker, eller masse skum inni esken. - Gi han en normal gave, der det står en lapp til ledetråd der han finner gaven sin. Så når han kommer dit, står det en ny lapp, og slikt fortsetter det. Endeløst morro. - Kjøp en normal pengeboks med lås, lås inne gaven, pakk inn boksen. - Teip gaven med 1-2 ruller duck-tape. En vinner for å få han til å slite lenge med gaven. - Kombiner en av de her gavetipsene med ledetråd tipset. Endret 22. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) STEIKE Bruktbilen11 ... Disse er selfølgelig KNALLGODE forslag. Mange av disse kan kombineres Ser det for meg at i den første gaven som er helt normal så ligger det en såpe med kjønnshår og en ledetråd til den virkelige gaven som kanskje er en penisforlenger. HAHA!! KNALLERS! Bestemora hanns bor ca 2 hus oppfor. Kanskje jeg kan lagre den virkelige gaven der en plass... BUUURN! EDit: Kan gjemme penisforlengeren sammens med en godt brukt kaffetrakter eller annet skrot i en eske.. Endret 22. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå