TanglewoodD Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 hmm, men på den siste måten, at jenta ligger flatt på magen på senga, med beina spredt, så må jo penis stå altså rett opp mot himmel rettning for å få det til å ligne et samleie på kloss hold ? For de som ikke har en pensi som står himmelrettning i full ereksjon er det vel egentlig passe vansklig å få til denne situasjonen.. Misjonær er vel heller kanskje best, mest intimitet, og mest på klitoris som er som Juliess mest følsomt, samtidig som man kommer dypt inn ? Ellers blir det jo vansklig å få dama til å skjønne doggyStilen deres ( Neppe&Juliess) på fest Men men.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Uhm... kjeden til ei jente går ikke bakover mot rumpa hennes Ligger hun på magen og du er bak henne, vil kjeden følge kroppsretningen hennes, altså, kommer du inn i henne bakfra så vil det gå veldig lett. Prøv! Er ikke verre enn det, og det er ikke en veldig vanskelig stilling. Forstår hun ikke, så dytt henne ned på senga, legg henne på magen, så skjønner hun det ganske fort Nå vet jeg ikke med andre, men av egen erfaring så er det ikke akkurat misjonær som gir best stimulering av klitoris, nei. Men ja, du kan komme dypt inn ved at hun enten holder beina opp og/eller ut til siden. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 OK, så hva er best stilling for klitoris etter din erfaring ? Jeg har ikke så mye erfaring, da jeg ikke har noen fullvokst klitoris, men.. hmm, ja, når jeg tenkte litt mer på saken, så skjønte jeg det med vaginal inngang Men det med dypt inn, er det noe viktig ? Er vel store deler som klitoris teller, og ikke hvor dypt man er, da det visstnok ska være vansklig å få vaginal/skjede orgasme, uten klitoris stimulering ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er færre som får vaginal orgasme enn det er som ikke får det (dessverre). Så ja, det er viktig å stimulere klitoris (selv om det er jo enkelte det aldri går for). Doggy er bra, for da kan du komme til med hendene samtidig som du er inni henne Det samme om dere ligger på siden. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Ja.. Men samtidig vil det bli dårlig hvis penis er kort.. - med tanke på doggy, det blir mindre intimitet mellom personene.. Med tanke på nærhet osv man får med misjonær. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ja.. Men samtidig vil det bli dårlig hvis penis er kort.. - med tanke på doggy, det blir mindre intimitet mellom personene.. Med tanke på nærhet osv man får med misjonær. 7565211[/snapback] Noen ganger har man hard sex, andre ganger har man nær og rolig sex. For min del så er det tamt å ha bare en av delene. Man må varriere. Noen ganger kan sex bare vær godt, å ikke så fordømdra romatisk. EDIT: Piss firefox, rapporterer innlegget over. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 hmm.. Ja, så sant så sant Neppe Men hva skrev Firefox ? Fikk det ikke med meg Men er fint å lære mange morsomme stillinger da.. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Doggy, misjonær osv er ganske kult Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Er det noen som har en fin Jule stilling da ? As we speak er det jo den 24.Desember idag, så Men forresten, Go Jul til dere alle Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Julestilling? Haha, hva i all verden skulle det vært? Nei, du får dra frem nisseluene og leke reinsdyr Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg liker det meste, men misjonærstillingen gir mye intimitet, men jeg liker ridestilling, for da er jeg sjefen. ^^ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Julestilling? Haha, hva i all verden skulle det vært? Nei, du får dra frem nisseluene og leke reinsdyr 7568674[/snapback] hehehhhee, jævlig bra Eple: Ja, er deilig å bli tatt litt hånd om å Virker som om guttene har den høyeste stemmen i de fleste tilfellene Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg liker det meste, men misjonærstillingen gir mye intimitet, men jeg liker ridestilling, for da er jeg sjefen. ^^ 7568775[/snapback] Akkurat det jeg tenkte. Er ikke så veldig erfaren, men ekstremt opphissende med jenta oppå. Intimitet er det jo uansett mye av under sex, men noe ekstra i misjonær, deilig med øyekontakt Endret 25. desember 2006 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Må si at favorittene er både misjonær og når jenta er rir. Når hun rir, så er det spesielt godt at hun går opp og ned istedenfor frem og tilbake. Spesielt hvs jeg setter hendene bak på rumpen hennes og løfter henne. Da tar det ikke lange stunden før Gabba er ferdig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Problemet er at normene sier at jenten skal "ta i mot" og jenter GJØR det, det er jo idiotisk, for det er faktisk mange jenter som liker å være sjef, og mange gutter som IKKE liker det. Smak og behag ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg vil ikke være sjefen, jeg vil bli "tatt" Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg vil ikke være sjefen, jeg vil bli "tatt" 7574956[/snapback] hmmh, er vel liksom en norme at gutten skal bestemme, men jeg vil mange ganger slappe av litt og la jenta bestemme litt, som hun faktisk gjør , Eplefe, det at jentene skal "ta imot" kan vel misforstås Endret 25. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skje er deiligst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg