Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er beste stilling ?

TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Beste stilling...for hvem? Jenta, gutten? Det har mye å si på fysiske forutsetninger og punkter man vil berøre, da. Har man sær form på penis er det noen stillinger som fungerer bedre for stimuli på dama enn om du hadde hatt annen form, etc, etc. Jeg er på langt nær noen ekspert, men alle er jo forskjellige, så en "beste" kan man vel se langt etter, tror jeg. Variasjon mellom masse forskjelliger er nok det beste tror jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, ikke stå på huk. Lol, hva faen.

Still seg opp til doggy. Men istedet for at dama rette seg helt opp, bøyer hu seg fremover.

7563552[/snapback]

blir ikke det bare vanlig doggy a?

7563558[/snapback]

Skulle tro det :p

Edit: Lag en tegning du Neppe.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Dette som er beskrevet som "deep doggy" tror jeg? Dama presser brystet ned i senga, gølvet eller hva faen, trekker beina under seg, kjører stussen i været med beina litt spredt. Leste nå en plass at folk som ikke er "så godt utstyrt" visstnok kan føles større på denne måten. Kan dette stemme, Neppe?

Lenke til kommentar

Nei det stemmer ikke. Siden hun ikke legger beina under seg.

Altså, hun strekker seg ut, men er likevel stående.

Enten er jeg ellendig til å forklare. Ellers så er dere rimelig uerfarne. Ellers så har vi en fin kombinasjon.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

hmm, ja, den så jævla fin ut Neppe !

Må si jeg likte Neppe& Julie sin versjon av doggystyle mer enn Wikipedia sin :p

Ellers er det noen stillinger som funker kjempe bra i dusjen ? Litt vansklig hvis man er kort i dusjen da..

Nesten som jeg tok ; http://loversguide.com/sex_advice/sex_positions/bum_tug.html

Er det lov å vise rumpesprekker ?

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

For å gi et litt bedre, å kanskje mer riktig , imat Neppe ikke fant et helt lik bilde :

http://loversguide.com/sex_advice/sex_posi...illow_lift.html

den så veldig , veldig bra ut, da vet jeg hvem som skal prøve ut på nyttårsaften med fruen :)

Men hvilken stilling er med mest nytelse for mannen ? Og hvilken er for mest nytelse for henne ?

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
For å gi et litt bedre, å kanskje mer riktig , imat Neppe ikke fant et helt lik bilde :

http://loversguide.com/sex_advice/sex_posi...illow_lift.html

den så veldig , veldig bra ut, da vet jeg hvem som skal prøve ut på nyttårsaften med fruen :)

Men hvilken stilling er med mest nytelse for mannen ? Og hvilken er for mest nytelse for henne ?

7563753[/snapback]

Som sagt har det mye å si hva dama liker. Noen liker g-punktsstimuli, avhengig av penisform fungerer da doggy eller misjonær oftest best...noen vil bånnes. Men tror ikke det er no skam i å prøve seg ut, med mindre du får deg et smekk i trynet for forsøket :D

Lenke til kommentar
Hva med dette eksemplet ?

Middels penis, følsom jente og kort skjede ?

Ikke at det er noe, men vil gjerne ha svar på et slikt eksempel..

- Med hvilken stilling som passer

Også helt omvendt, at jenta er lite følsom..

7564616[/snapback]

Så vidt jeg veit er det forskjellige punkter der dama er følsom, da...men klarer du å bånne, så bør vel frøkna kjenne det, tror jeg. Uten at jeg hverken har prata no spesielt med jenter om det eller har no særlig erfaring er visst innerst i skjeden kanskje den mest følsomme plassen.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye å si for meg egentlig, men liker godt å ligge på rygg mens damen humper opp og ned. Uansett er det "viktigste" for meg å se fjeset på jenten, mulig jeg er litt spesiell, men jeg tenner tusen ganger mer på fjeset enn på kroppen...

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Det er faktisk den ytterste delen av skjeden som er mest følsom hos ei jente (når det gjelden skjeden), sånn om man ikke tar med g-punktet (og det er jo ikke alle som kjenner noe spesielt på g-punktet heller).

Middels penis, følsom jente og kort skjede ?

Ikke at det er noe, men vil gjerne ha svar på et slikt eksempel..

- Med hvilken stilling som passer

Også helt omvendt, at jenta er lite følsom..

Misjonærstillingen passer til begge, men litt forskjellige varianter. Jeg vil også foreslå doggystyle.

I misjonær kan du ta beina hennes så høyt opp du ønsker, og holde dem der, bare pass på at hun ikke får vondt om hun er veldig følsom.

I doggy kan du gjøre som Neppe prøvde å forklare deg. Altså, hun står først i vanlig doggy på knærne og hendene. Men så kan hun la overkroppen synke ned, så hun enten støtter seg på albuene eller ligger flatt på madrassen med overkroppen (men fortsatt på knærne, bare at hun setter dem så langt fra hverandre som hun klarer, da kommer du ganske langt inn).

Ellers vil det funke ganske bra om hun rett og slett ligger på magen, flatt, med beina så langt ut til siden som du kommer. Min erfaring er hvertfall at på den måten kommer du dyyypt inn :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...