hallla skjer a? Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hvor får jeg kjøpt 2 mtx thundercast 1000 watts i kasse eller uten Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 har ikke hørt om MTX, men ut fra hva man ser på bildet dreier det seg om ett billigmerke prisklasse biltema++ eller sånt de har til 500 kroner på torshov. Hvorfor er det så viktig at det er akkurat disse elementene? Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mtx er på ingen måte et billigmerke. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 har du en link til noen som selger det? evt link til hjemmesia til produsenten? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Trodde det var denne det var snakk om. klikk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 i stereo-forumet? vel vel Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 litt research forteller meg at MTX riktignok ligger hakket over billigmerkene. Grunnen til mistanken var at det å trykke "1000 watt total power" på høyttalerkonusen tyder på en av to ting, enten er det ett gammelt element, eller ett billig element. Her dreier det seg muligens om det første, som støttes av at elementene på bildet ikke finnes på mtx' hjemmeside (www.mtxaudio.com). Elementene er altså sannsynligvis gått ut av produksjon, og vil dermed være vanskelig å få tak i (nye). Lenke til kommentar
hallla skjer a? Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 finner ikke dette anlegget i noen butikker, men min bror har hatt det før grunnen til jeg vill ha akuratt denne dette anlegget er at jeg synes det spilte bra nokk i bilen til min bror. har fått bilen hans så jeg vill gjerne ha det samme anlegget. spillte såppas bra at men neste ikke fikk puste så hehe bra nokk får meg Lenke til kommentar
epifant Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Sjekk ebay og brukbørsene rundt forbi. Jeg forstår godt at de kan se ut som billigelementer, men eldre MTX er absolutt ikke noe man tøyser med! Prisene på brukt utstyr er meget gunstige, og akkurat som med vin blir stereoprodukter bare bedre med alderen Sjekk også ut eldre MTX Thunder-forsterkere, samt Black Thunder basselementer. Du får mye Netthandelen-skvip til høyere pris, for å si det slik Endret 23. desember 2006 av epifant Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 www.mtx.com? mtx er ikke et billig merke...... mtx er rimelig brukbart for og si det sånn.... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 har allerede referert til mtx' hjemmeside så vi har mer eller mindre blitt enige om dette Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hmm kei så ikke det:O:P Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg har en sånn sub i bilen...Ganske slitt i finnishen. Selger den til rett pris... Dette er en old-school sub fra 90-tallet. Endret 26. desember 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Bilstereo spesialisten Disse har mtx saker. Om du ikke finner den subben brukt kan du gå dit å kjøpe Mtx Thunder 5500 Series subber. Disse fungerer i min mening veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå