Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor får jeg kjøpt denne mtx'en?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt research forteller meg at MTX riktignok ligger hakket over billigmerkene. Grunnen til mistanken var at det å trykke "1000 watt total power" på høyttalerkonusen tyder på en av to ting, enten er det ett gammelt element, eller ett billig element. Her dreier det seg muligens om det første, som støttes av at elementene på bildet ikke finnes på mtx' hjemmeside (www.mtxaudio.com). Elementene er altså sannsynligvis gått ut av produksjon, og vil dermed være vanskelig å få tak i (nye).

Lenke til kommentar

finner ikke dette anlegget i noen butikker, men min bror har hatt det før grunnen til jeg vill ha akuratt denne dette anlegget er at jeg synes det spilte bra nokk i bilen til min bror. har fått bilen hans så jeg vill gjerne ha det samme anlegget. spillte såppas bra at men neste ikke fikk puste så hehe bra nokk får meg

Lenke til kommentar

Sjekk ebay og brukbørsene rundt forbi. Jeg forstår godt at de kan se ut som billigelementer, men eldre MTX er absolutt ikke noe man tøyser med! Prisene på brukt utstyr er meget gunstige, og akkurat som med vin blir stereoprodukter bare bedre med alderen :)

Sjekk også ut eldre MTX Thunder-forsterkere, samt Black Thunder basselementer. Du får mye Netthandelen-skvip til høyere pris, for å si det slik ;)

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...