Yonaz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Heisann! Har kommet til Zoras Domain som ligger "øverst på karte, men sitter bom fast gått rund der i 4-5 timer uten og finne ut hva jeg skal gjøre. Jeg er Varulv og har drept de 3 Monsterne som er øverst i Zoras Domain, og i rommet er det masse "Havfruer(hvite folk som ligger under isen men jeg skjønner ikke hvor jeg skal nå eller hva jeg skal gjøre? Om jeg spør Midna om hjelp sier hun "Now that we"ve seen it. its not like we can ignore whats happening in Zoras Domain. Unless we can melt the ice, the water will never be restored to lake Hylia. We have to think of a way to melt the ice... Blir kjempe glad for svar.. Endret 22. desember 2006 av Yonaz Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Du kan bare teleportere deg til Death mountain, og etter det tror jeg at det meste går av seg selv. Det finnes forresten også en hjelpetråd: Link Endret 22. desember 2006 av Husgark Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Den der stresste jeg også helt sykt lenge med. Synes godt de kunne gjort midna litt mer hjelpsom her. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hoho.. jeg hadde råflaks her.. skulle teleportere meg til byen nedenfor, men bommet og teleporterte meg til death mountain Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 SVARET ER Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor warp til death mountain og teleporter den store røde mettoritten som står der tilbake til zoras domain, da vil den smelte isen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Synes det var letter jeg. Tok den med en gang. Har had andre problemer som har vert storre i TP. Dette er skrevet paa Wiien saa enkelte feil kan mld seg Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg synes faktisk ikke dette burde vært lettere. Litt av gleden med å knekke små gåter er jo faktisk å gjøre det selv. Om noe er Zelda ofte i overkant opptatt av å holde meg i hånden hele veien, så noen skikkelige utfordringer er vel verdsatt hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå