sleden Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg har en film i divx(avi) på pceen og når jeg skal bruke creative video converter til å få den inn på spilleren kommer det feilmelding at fila ikke er en valid source video file. finnes det noen andre programmer som jeg kan bruke til å gjøre om filmens filformat slik at jeg kan bruke den i creative video converter? Hadde vært greit å hatt et program som viser vilken filtype forskjellige ting er noen som vet om et? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvilken filformat må du ha? Jeg bruker personlig Super Video Converter og WinAVI. Førstenevnte er gratis. WinAVI konverterer til DVD,WMV, og AVI samt RM filer. Super derimot konverterer til MP4,3GP,GIF og maange flere spesielle formater. Samt alle de andre på WinAVI nesten. Super finner du her, og WinAVI finner du her Lykke til Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det beste programmet er nok iRiverter, man velger at man vil konvertere filmer til Zen Vision: M, så fikser det oppløsningen og alt selv. Pluss at det er et veldig kjapt program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå