Gå til innhold

Kjøp av gaming pc, etter jul/nyttår

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabinett :Raidmax Gaming Case Smilodon, Sidevindu (Uten strømforsyning)

Hovedkort: Asus P5B, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, 6xSATAII, PCI-Ex16 På

CD/dv spiller, brenner: NEC DVD-brenner AD-5170 IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

Ram: Corsair XMS2 6400 DDR2, 1024MB PC6400 64Meg x 8, CAS 5-5-5-15, 800MHz, 240pin

Harddisk: Samsung SpinPoint T166 320GB SATA2 16MB 7200RPM

Skjermkort: Sapphire Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, PCI-Express, HDCP, 2xDVI-I, Lite-Retail

Skjerm: Samsung 19" LCD Syncmaster 920N TCO-99 1280x1024, VGA, 700:1

Totalt: 10.321,00

Ser dette bra ut eller? Kommer til å kjøpe noen av tinga nå og noe senere når pengene er i boks.

Lenke til kommentar

har sett litt i denne tråden og har sett meg ut dette settet

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...E7-D584323ACCC7

Hva syntes dere om skjermkortet? Er det langt fra:

Gainward GeForce 7950GT 512MB,1,4ns DDR3 ,PCI-Express, "BP7950GT-512-TV-DD"

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325488&CKS=PCW

Eventuelt har dere forslag til ikke så alt for dyre oppgraderinger?

Er helt ny på dette med overklokking og vannkjøling men ble anbefalt begge deler og har tenkt å prøve meg på det. så hvis noen kunne kommet med noen velbegrunnede forslag til et slikt vannkjølings sett hadde det vært konge:) ellers ser den klokkevennlig ut? gikk litt ut fra Acemaster og dere andres oppsett:D

Endret av Doktoren
Lenke til kommentar

Jeg er en helt egen person hvis det er det du mener. Jeg har tenkt å kjøpe meg pc til ca samme sum som sKILL og tenkte å slenge inn et ord her. Har lest litt her og fant noen deler jeg likte. Drit i vannkjølingen det kan jeg fikse senere, men resten så bra ut eller?

Lenke til kommentar
Skal gå for det oppsette jeg la i postene ovenfor. Vannkjøling osv, haster ikke alt sånn små ting kan jeg ta senere. Vet ikke når jeg kjøper det men må få noen penger til :D

7574852[/snapback]

Da burde du sjekke at de delene du bestiller funker, da. Hvis du har en annen pc tilgjengelig er jo det piis åff shitt, men uansett. Er bedre og bruke angrerett enn garanti. Mindre styr på den måten :p

Lenke til kommentar
dette er bedre til prisen.

7575114[/snapback]

Hvor fikk du plass til skjerm i det der da? Og til klokking er det heller ikke *state of the art* akkurat..

Skjermkortet er jo 3-4k med engang, en grei skjerm 3-4k, da er det maks 5k til resten. cpu 2-2,5k, ram 1-2,5k (ettersom det er en eller to gb), så er det hdd, psu, dvd-brenner, kabinett...

Bra hw til _dårlig_ pris.

Edit; 222 innlegg ftw :w00t:

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...