Gå til innhold

Kjøp av gaming pc, etter jul/nyttår

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal skaffe meg en gaming pc etter jul/nyttår.

Krav:

Må takle css med high settings.

Pris fra: 0-12000

Må være et tøft kabinett, må lyse.

Hvis dere har noen bra'e tips til pc under 10-12k så post det her.

MvH;

sKILL

God Jul og Godt Nyttår :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som ett fint kabinett det der.. Ihvertfall mye bedre enn de andre Raidmax kabinettene som finnes. Selv har jeg Cooler Master Stacker 830, som er en blanding av miditower og full tower. Er veldig fornøyd med kvaliteten, designet og airflowen (plass til ni 120mm vifter) i dette kabinettet. Men er vell kanskje uaktuelt med dette budsjettet?

Endret av RaVager_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kjøper 1GB ram senere, og trenger ikke ALTFOR råå skjermkort, GeForce 7600GT er vel bra nok.

E6600 har en kompis, han har også det hovedkortet det er et kjempe bra hovedkort.

7561023[/snapback]

mekka sammen et lite oppsett her, som skulle gi mer enn nok ytelse :)

link til handlevogn

Lenke til kommentar

jeg er enig med laland her... i stedet fir å blande high-end og min-end deler, velger har heller kun deler fra den øvre middelklassen, noe som sannsynligvis er mye bedre med ditt bruk... du kan spare mye på en mindre skjerm f. eks. hvis du syns det koster vel mye... ;)

Lenke til kommentar
Så bra ut det, jeg tenkte ikke på den cpu'en tenkte på E6600.

Oppsettet mitt:

Gaming PC

7561020[/snapback]

Du får ikke *mye ytelste for pengene* me oppsettet der! siden du ikke skal overklokke da kan du bare gå for et billigere hovedkort! Skjermkortet der er ikke så bra gå for et 1950pro som gir mest for pengene i denne prisklasen...(lr bare 300kr dyrere da)

Det jeg hadde skiftet er :

Hovedkort i dette her! Noen spessiele grunner til at du vil ha det på 1900kr?

Skjermkort ....

og strømforsyning

Kjøleren der er ikke det beste du får, kjøp en big typhoon som kjøler mye bedre enn den du valgte ;)

ellers så såg det bra ut! men det første oppsettet jeg satt sammen til deg var veldig bra! du får jævli mye for pengene der ! Du kan da klokke en E6400 opp til 3ghz lett med komponentene der!

Lenke til kommentar
Totalt enig med AceMaster at det første oppsette er bra.

er du smart så velger du det.

du sier at du vil ha E6600, velg heller E6400 for det er mye billigere o er fryktelig klokke vennlig og

7561424[/snapback]

Så han er ikke smart hvis han velger noe annet? ;)

Men jeg så litt mer nøye på oppsettet til acemaster nå, og det så jo glimrende ut. Da er det DX10 klart, samtidig som du har en utrolig klokkevennlighet. Men du sa jo til meg at du trenger skjerm også, og da faller det med dx10 litt i mindreprioritet.. Noe sier med at du ikke kommer til og skaffe deg Vista asap, og hvis du gjør det kan du jo heller vente på 8600 serien i slutten av Mars (?)

Lenke til kommentar
Bra det oppsettet men det er litt over budsjettet, tenkte på rundt 12k med skjerm

7561533[/snapback]

Syns om det her da? :dribble::dribble::dribble::dribble:

Der har du en bra maskin! Med en bra gamer skjerm ;) hadde vurdert det der jeg :D

Edit : Glemte strømforsyninga jeg XD

Da kan du gå for skjermen her(litt billigere)

Og strømforsyninga her

eller her :D

7561587[/snapback]

Det der er ett genialt oppsett! Ta det uten og mukke ;)

Lenke til kommentar
Har noen får spørsmål, ikke svar om du ikke vet det.

1. Trenger jeg noe ledninger til denne Harddisken eller medfølger det med?

2. Kan jeg få kobla Dette neon kit'et til PSU'en?

Pga. Jeg har Neon lys og Kit

7570220[/snapback]

Du får ledninger til denne harddisken med hovedkortet.

Du kan få koble KITet der ja *Dette er kit uten lys. Denne kreves for å få neonlys til å fungere. Kobles til standard molex-kontakt i PCen og gir tilkobling til 2 neonlys.*

;)

GOD JUL :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...